beantwoord

Naar vast bellen krijg ik direct voicemail.

• 21 juli 2018
  • 6 reacties
  • 399 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Als ik mijn thuistelefoon wil bellen, krijg ik direct de voicemail. Ook kan ik niet bellen van af mijn vaste telefoon. Wat kan ik daar aan doen?

Groetjes Morgenrood.:(
icon

Beste antwoord door jimny 21 juli 2018, 14:52

Heeft het wel gewerkt of betreft het een nieuwe aansluiting met nummerbehoud.
Wat je kunt proberen is je modem een harde reset geven door met een paperclip het resetgaatje 10 sec in te drukken
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heeft het wel gewerkt of betreft het een nieuwe aansluiting met nummerbehoud.
Wat je kunt proberen is je modem een harde reset geven door met een paperclip het resetgaatje 10 sec in te drukken
Reputatie 1
Badge +1
Het heeft goed gewerkt en we hebben de aansluiting al meer dan 5 jaar. Het uitproberen van een reset moeten we nog even doen. Daar kom ik dan weer op terug. :8
Reputatie 8
Badge +17
Als de reset niets helpt, kun je phone poort 2 nog eens proberen
Reputatie 1
Badge +1
Jimny, dank je voor de tip. Het heeft gewerkt. Eerst een harde reset gedaan. En toen werkte het weer.:D Dank je voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Hi morgenrood, goed om te lezen dat het met de reset verholpen is! Het klinkt alsof de telefoongegevens niet gecontroleerd konden worden bij de centrale en is dit door de reset weer mogelijk gemaakt. Zoiets kan incidenteel gebeuren, de reset lost het dan altijd weer op. Als het niet vaker voor gaat komen kan je het op die manier oplossen. Als het veel vaker gebeurt kunnen we dit verder onderzoeken, bij een eenmalige situatie is het nog geen probleem 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Jimny, dank je voor de tip. Het heeft gewerkt. Eerst een harde reset gedaan. En toen werkte het weer.:D Dank je voor je hulp.

Graag gedaan

Reageer