beantwoord

Na installatie Experia Box V10 werkt vaste telefoon niet meer

• 3 maart 2019
  • 7 reacties
  • 749 keer bekeken

Als ik inlog op het modem staat de telefoon met het juiste nummer geregistreerd als telefoon 1 onder SIP1. Er is echter geen kiestoon, bij een test gaat-ie ook niet over.
icon

Beste antwoord door dick willems 3 maart 2019, 16:55

Dank dat jullie zelfs op deze druilerige zondagmiddag reageren!. Prima service. Heb de boel gereset, helpt niet. Ik ga alle aansluitingen maar eens weer, en nu nog nauwkeuriger controleren. Als ook dat niet helpt kom ik nij jullie treug.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Als ik inlog op het modem staat de telefoon met het juiste nummer geregistreerd als telefoon 1 onder SIP1. Er is echter geen kiestoon, bij een test gaat-ie ook niet over.
Hallo @dick willems , ik lees dat dit modem een vervanger is voor het oude modem.
Het wil bij een nieuwe installatie vaak helpen de modem te resetten naar fabriekswaarden en dan doet de telefoon (weer) mee.
Succes.☺
Reputatie 8
Badge +11
Hoi dick willems, je geeft aan dat je sinds het nieuwe modem de telefonie niet meer werkt. Ik heb even gekeken het staat nog helemaal actief. Nu heeft JanD je al aangeraden het modem eens te resetten. Dat lijkt mij een goed idee. Zou je daarbij ook het basistation van de telefoon stroomloos willen maken. Ik ben benieuwd of de telefonie daarna weer werkt.
Dank dat jullie zelfs op deze druilerige zondagmiddag reageren!. Prima service. Heb de boel gereset, helpt niet. Ik ga alle aansluitingen maar eens weer, en nu nog nauwkeuriger controleren. Als ook dat niet helpt kom ik nij jullie treug.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan dick. Mocht mijn hulp nog gewenst zijn, dan hoor ik dat. 🙂 Succes.
Vorige week alles in een , geinstalleerd.
Alles doet goed behalve als ik gebeld word.
Men krijgt een kies toon.
Heb alle mogelijkheden en adviezen geprobeerd.
Telfort is na12min.wachten ,krijg je iemand die zegt dat zij jou niet kan horen, en verbreekt de verbinding.
Reputatie 8
Badge +11
Je kan dus niet gebeld worden, je krijgt een ingesprekstoon. Je kan wel uitbellen? En gaat het om het nummer dat eindigt op 446? Want ik lees een notitie van een collega dat eerste het verkeerde nummer was aangevraagd en dat hij nu de juiste heeft doorgevoerd. Ik ben dus benieuwd. Als het het juiste nummer is en je kan wel uitbellen, dan kunnen we verder op onderzoek.

.

Reageer