beantwoord

Momenteel telefoonstoring 8181 (Heerde): kan geen contact gemaakt worden

• 23 september 2017
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

Is dit bekend? Ik krijg als ik probeer (vast) te bellen, de snelle beltoon zoals je die hebt als er geen contact gemaakt kan worden (modem).
icon

Beste antwoord door Wieger DB 23 november 2017, 16:37

Hoi bezig-bijtje, ik zie geen reactie meer van je terug. Ik vertrouw erop dat je weer probleemloos gebruik kan maken van je telefoon. Mocht dit niet zo zijn, dan raad ik je aan je modem te resetten en onze probleemoplosser te doorlopen.
Bekijk reactie

5 reacties

Er staat een paar storingen op de storingspagina
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Dank je voor de reactie. Ik had gezien dat er storing in Apeldoorn was, maar niet in onze omgeving. Vandaar mijn vraag.
Heb je de probleemoplosser al doorlopen?
Dan sluit je grotendeels uit dat het bij je binnen zit.
://www.telfort.nl/persoonlijk/service/ik-kan-niet-bellengebeld-worden-met-mijn-vaste-telefoon.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi bezig-bijtje, welkom terug. Lastig dat je geen telefonie meer hebt. Ik zie je nummer wel goed aangemeld in het modem en zie ook een gesprek dat gedateerd is van 23 september. Op het eerste gezicht zou ik verwachten dat je kan bellen. Loop je nu nog tegen de problemen aan? Zo ja, heb je met de probleemoplosser voor telefonie je probleem gevonden?

@nelly jacoba, thanks!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi bezig-bijtje, ik zie geen reactie meer van je terug. Ik vertrouw erop dat je weer probleemloos gebruik kan maken van je telefoon. Mocht dit niet zo zijn, dan raad ik je aan je modem te resetten en onze probleemoplosser te doorlopen.

Reageer