beantwoord

Mijn vaste telefoon doet het nog niet na installatie Guidion

• 18 juli 2019
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Eergisteren 16 juli is door Guidion de nieuwe apparatuur geïnstalleerd i,v,m verplichte digitale overstap.
Dit gebeurde zeer gehaast en slordig. Dat de niet monteur weggaat voordat alles goed werkt, is niet waar.
mijn vaste telefoon werkte niet, maar dat kon tot 24 uur duren. na 24 uur geen werkende telefoon. kreeg al de tip van de monteur om in dat geval de router te resetten naar fabrieksinstellingen. pinnetje even ingedrukt gehouden totdat het power lampje rood wordt. na deze reset geen telefoon, ook niet na uren.
graag zie ik dit opgelost.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 juli 2019, 13:28

Hoi @laserpower, je bent dus overgegaan naar de nieuwe verbinding. De monteur was echter wat gehaast. Dat is minder fijn. Hij heeft echter alles wel aangesloten alleen de telefonie werkt nog niet niet. Dit wil je graag opgelost zien, dat snap ik. Ik wil je daar ook graag mee helpen.

Je hebt het modem al een reset gegeven begrijp ik. Zou je het glasvezelkastje ook eens stroomloos willen maken en daarna het modem nog eens resetten? Werkt het dan?

Zo niet, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer en naam van de contractant dan ga ik eens meekijken wat er aan de hand kan zijn. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @laserpower, je bent dus overgegaan naar de nieuwe verbinding. De monteur was echter wat gehaast. Dat is minder fijn. Hij heeft echter alles wel aangesloten alleen de telefonie werkt nog niet niet. Dit wil je graag opgelost zien, dat snap ik. Ik wil je daar ook graag mee helpen.

Je hebt het modem al een reset gegeven begrijp ik. Zou je het glasvezelkastje ook eens stroomloos willen maken en daarna het modem nog eens resetten? Werkt het dan?

Zo niet, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer en naam van de contractant dan ga ik eens meekijken wat er aan de hand kan zijn. Ik hoor graag van je.

Het werkt helaas nog steeds niet. mijn klantnummer staat nu in het forumprofiel
De telefoon werkt weer. Dank u.
Reputatie 8
Badge +11
Super dat het inmiddels weer werkt. Mocht er weer iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer