beantwoord

Mijn huistelefoon doet het niet

• 7 augustus 2013
  • 8 reacties
  • 3497 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alles doet het, lampje knippert als ik mijn vaste nummer bel maar telefoon doet niks en lijn is dood..... 
icon

Beste antwoord door Henk 7 augustus 2013, 16:57

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alles doet het, lampje knippert als ik mijn vaste nummer bel maar telefoon doet niks en lijn is dood..... 

Welkom op ons forum, @doriienh81! Ik heb je reactie in een eigen topic geplaatst om het overzichtelijk te houden.

Ik heb zojuist een vervangend modem verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze bij je binnenkomen. Zou je willen laten weten of dit het heeft opgelost?

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Welkom op ons forum, @doriienh81! Ik heb je reactie in een eigen topic geplaatst om het overzichtelijk te houden.

Ik heb zojuist een vervangend modem verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze bij je binnenkomen. Zou je willen laten weten of dit het heeft opgelost?

Henk
Dank je wel! Ik laat je weten als het opgelost is!

Ik ben op zich tevreden maar niet over de telefoonlijn.Paar maanden geleden nieuw modem gehad omdat beide telfoonlampjes bleven branden.Nu kan ik weer niet bellen.Modem gereset helpt niet.Groene lampje 1 knippert stabiel.
Heb ik weer een nieuw modem nodig???Wie kan mij advies geven.Het is irritant want mensen die je bellen zeggen waarom neem jij de telefoon niet op??? Gr Raymond
Ik heb net een bericht geplaatst over dat de telefoonlijn het weer niet doet.
Op zich tevreden maar het probleem met de telefoon is nu de tweede keer .

Gr Raymond

Henk

Beste Henk,
Ik heb net de nieuwe modem ontvangen (snel!!!) alles aangesloten en telefoon doet het weer! Heel erg bedankt voor de snelle service!
Groet, Dorien
hier zelfde probleem . Ik kan niet meer bellen of gebeld worden! is al meerdere keren gebeurd

Heb het volgende al geprobeerd:
* modem opnieuw aan en uit
* stekker een tijd uit het modem
* telefoonlijn van 1 naar 2 in router verplaatst (en weer terug)
* op internet op de router gechecked of de lijn en het nummer goed was ingesteld
* abonnement gecontroleerd
* nieuwe telefoon en nieuwe kabels eraan gehangen om te kijken of het aan de telefoon / kabels lag

Niets heeft geholpen.

Klantenservice heeft een wachttijd van meer dan 10 minuten dus niet te betalen met mijn prepaid mobiele!

Kan iemand mij verder helpen?
Reputatie 4
Badge +3
hier zelfde probleem . Ik kan niet meer bellen of gebeld worden! is al meerdere keren gebeurd

Heb het volgende al geprobeerd:
* modem opnieuw aan en uit
* stekker een tijd uit het modem
* telefoonlijn van 1 naar 2 in router verplaatst (en weer terug)
* op internet op de router gechecked of de lijn en het nummer goed was ingesteld
* abonnement gecontroleerd
* nieuwe telefoon en nieuwe kabels eraan gehangen om te kijken of het aan de telefoon / kabels lag

Niets heeft geholpen.

Klantenservice heeft een wachttijd van meer dan 10 minuten dus niet te betalen met mijn prepaid mobiele!

Kan iemand mij verder helpen?

Zojuist een vervangend modem verstuurd, met 2-3 werkdagen zal het modem bij je binnenkomen.

Zou je mij willen laten weten of het weer werkt na het ontvangen van het nieuwe modem?

Henk
Reputatie 1
Hoi Henk,

Ook wij hebben helaas hetzelfde probleem met de vaste telefoon.
Dit is eigenlijk al maanden echter krijg ik het zelf niet opgelost.
Zou een nieuw modem voor ons ook de oplossing zijn?

mvg Joyce

Reageer