beantwoord

Melding 'U heeft nog geen verbruik' in Mijn Telfort

• 24 maart 2020
  • 12 reacties
  • 310 keer bekeken

Reputatie 1

Ik weet dat ik reageer op een topic van 3 jaar oud, maar ik wil ook graag mijn specificaties van vast bellen zien. Ik heb vast bellen in mijn abonnement, maar krijg bij ‘Verbruik’ het volgende te zien:

Graag oplossen aub.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door AlexSlok 1 april 2020, 21:27

Dag @AlexSlok. Geen probleem. Je geeft aan dat het is opgelost, maar de rest van je bericht doet mij vermoeden dat het verbruik nog niet in te zien is. Zou je in dat geval nog wel de browserversies kunnen doorgeven? En wil je eens testen of het in de app wel zichtbaar is? Als het gaat om het abonnement van jouw moeder, vul dan inderdaad haar gegevens in in je profiel.

@Natasja - Telfort Het verbruik is ook inzichtelijk nu.

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @AlexSlok , er staat zelfs dat je geen vast bellen in je abo hebt, dan is het logisch dat er ook geen verbruik getoond kan worden.

Reputatie 1

@JanD Beter lezen! Ik schrijf dat ik ‘vast bellen’ bij mijn abonnement heb.

Reputatie 8
Badge +8

@JanDBeter lezen! Ik schrijf dat ik ‘vast bellen’ bij mijn abonnement heb.

Hallo @AlexSlok , ik lees goed, ik zie in je screendump dat je géén vast bellen in je pakket hebt staan.:

Hierboven staat geen vast bellen in je pakket.

Reputatie 8
Badge +11

En dat is precies wat Alex aangeeft. Hij heeft wel vast bellen, maar het wordt niet getoond. Lijkt me een fout in het systeem.

Reputatie 1

En dat is precies wat Alex aangeeft. Hij heeft wel vast bellen, maar het wordt niet getoond. Lijkt me een fout in het systeem.

Precies dat dus.

Reputatie 8
Badge +8

Oké, duidelijk.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @AlexSlok. Van harte welkom hier. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Ik wil het graag melden bij het ontwikkelteam, zodat het kan worden opgelost. Kun je eens controleren of je het in de app wel kunt zien? En wil je aan mij doorgeven welke browsers + browserversies je hebt getest? Die informatie heb ik nodig om een melding te kunnen maken. Zou je verder nog je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @AlexSlok. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels (via een andere weg) opgelost? Anders zie ik graag de opgevraagde informatie verschijnen, zodat ik een melding kan maken van het issue.

Reputatie 1

Hallo @AlexSlok. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels (via een andere weg) opgelost? Anders zie ik graag de opgevraagde informatie verschijnen, zodat ik een melding kan maken van het issue.

@Natasja - Telfort Sorry voor de late reactie. Het is nu opgelost. v.w.b. de browsers: Safari, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Edge,….…

En wat betreft de andere gegevens, het contract is van mijn moeder. Zij is dementeren en ik behartig haar belangen. Ik neem aan dat je de NAW gegevens van haar wil hebben?

Reputatie 8
Badge +9

Dag @AlexSlok. Geen probleem. Je geeft aan dat het is opgelost, maar de rest van je bericht doet mij vermoeden dat het verbruik nog niet in te zien is. Zou je in dat geval nog wel de browserversies kunnen doorgeven? En wil je eens testen of het in de app wel zichtbaar is? Als het gaat om het abonnement van jouw moeder, vul dan inderdaad haar gegevens in in je profiel.

Reputatie 1

Dag @AlexSlok. Geen probleem. Je geeft aan dat het is opgelost, maar de rest van je bericht doet mij vermoeden dat het verbruik nog niet in te zien is. Zou je in dat geval nog wel de browserversies kunnen doorgeven? En wil je eens testen of het in de app wel zichtbaar is? Als het gaat om het abonnement van jouw moeder, vul dan inderdaad haar gegevens in in je profiel.

@Natasja - Telfort Het verbruik is ook inzichtelijk nu.

Reputatie 8
Badge +9

Dat is goed nieuws, @AlexSlok. Fijn dat het verbruik weer inzichtelijk is. 

Reageer