Sticky beantwoord

[Melding] Problemen met Vast Bellen (opgelost)

Sinds gisteren heb ik problemen met vast bellen. Soms werkt de telefoon wel,soms niet. Ik heb al contact gehad via de chat, maar het lukte dus op dat moment op iemand te bellen dus denk je aan de storing is voorbij.
Daarna heb ik nog een keer gebeld, de telefoon ging over maar de verbinding werd verbroken.Weer opnieuw het nummer gebeld en er gebeurde niet. Zoals de medewerker op de chat geadviseerd had heb ik het modem een minuut van de stroom gehad, maar nog steeds kan ik niet normaal bellen!
Erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 1 maart 2018, 14:55

Onderwerp: Problemen met vaste telefonie

Beschrijving: Verschillende klanten melden dat de vaste telefonie soms wel en soms niet werkt.

-------

Update #1 donderdag 1 maart: onze technici zijn de meldingen aan het onderzoeken. Er is nog geen oorzaak gevonden.

Update #2 vrijdag 2 maart: Het technische team heeft de oorzaak gevonden en de storing is opgelost. Je kunt weer bellen en gebeld worden.

Bekijk reactie

10 reacties

Probleem zit bij Telfort en niet in uw router. Telfort kan echter niet aangeven wanneer deze storing verholpen is/ wordt. Bellen is erg onstabiel.
Edwin Kleijn schreef:

Probleem zit bij Telfort en niet in uw router. Telfort kan echter niet aangeven wanneer deze storing verholpen is/ wordt. Bellen is erg onstabiel.

Ik heb gechat met Telfort en de storing zou voorbij zijn. Wij hebben glasvezel en dan zouden klanten van KPN dit ook moeten hebben. Ik heb de router van de stroom gehad, ik heb mijn telefoon van de stroom gehad de lijn zit in 1. Ik bedoel maar voor gisteren was er niets aan de hand en na de storing van gisteren werkt het dus nog steeds niet goed.
Ik weet niet zo goed wat te doen nu.
Wij zitten ook achter glasvezel,deze storing is zeker nog niet voorbij. Ik dacht ook dat KPN klanten er last van moesten hebben maar het zijn 2 systemen die naast elkaar draaien aldus de helpdesk, KPN heeft dit probleem dus niet. Helpdesk al 5 keer gebeld, laatste keer vandaag om 12.00 uur maar je komt geen stap verder.
ditzelfde probleem had ik voorheen bij upc(kabel) daarom zijn we overgestapt naar glasvezel. Bij UPC zeiden ze dat er geen storing was en ik moest maar het modem resetten enz. na zoveel keer stuurden ze een monteur die mij vertelde dat het buiten de woning lag en dat ze niet konden vinden waar. Ik heb heel wat schadevergoeding gehad, want dat heeft maanden geduurd totdat ik overstapte.

Door mij bellen heeft dus geen zin als ik hoor dat jij al 5 keer gebeld hebt en geen stap verder komt.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem al ca. 3 dagen, zie topic:
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/vaste-telefoon-kan-bellen-en-gebeld-worden-maar-we-horen-elkaar-3-van-de-4-keer-niet-74557
Sinds gisteravond wordt gaat de telefoon over maar krijg ik geen verbinding. Ik kan wel zelf bellen. Is hier een oplossing voor?
Ik heb last van het zelfde probleem en mijn vriend ook. We wonen in Apeldoorn.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi oma1957 en Edwin, welkom op het forum. Er speelt op dit moment inderdaad een storing met de vaste telefonie. Hierdoor komen de problemen die jullie melden voor. Er wordt druk gewerkt door onze technici om te achterhalen wat de oorzaak is en dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +13

Onderwerp: Problemen met vaste telefonie

Beschrijving: Verschillende klanten melden dat de vaste telefonie soms wel en soms niet werkt.

-------

Update #1 donderdag 1 maart: onze technici zijn de meldingen aan het onderzoeken. Er is nog geen oorzaak gevonden.

Update #2 vrijdag 2 maart: Het technische team heeft de oorzaak gevonden en de storing is opgelost. Je kunt weer bellen en gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi allemaal, ik heb de reacties verzameld. Er lijken inderdaad problemen te spelen met vaste telefonie. De reacties heb ik gebundeld in hier zullen we jullie op de hoogte houden. Excuses voor het ongemak.

Reageer