krijg vast bellen niet in werking

• 15 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 1922 keer bekeken

Badge
Ik heb gisteren mijn nieuwe spullen aangesloten , internet en tv werkt , vanmorgen deed mijn oude telefoonlijn het niet meer , dus die probeer ik nu aan te sluiten , maar phone 1 lampje gaat niet branden op mijn modem . Heb ook de instelling aangepast , zoals aangegeven in de beschrijving .
Kan oo kneit op de website zoeken want de klatenservice is niet bereikbaar , wat nu ?
Wie kan mij op weg helpen ?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wanneer zou je nieuwe abonnement ingaan? Meestal als je van een andere VOIP provider komt, wordt de omzetting binnen 1 dag geregeld, als je van vaste telefonie komt (oude, vaste, KPN lijn) dan blijft die nog een paar dagen actief en daarna wordt door Telfort automatisch je modem geconfigureerd zodat je je telefoon op Phone1 of Phone2 aan kan sluiten...
Badge
Wanneer zou je nieuwe abonnement ingaan? Meestal als je van een andere VOIP provider komt, wordt de omzetting binnen 1 dag geregeld, als je van vaste telefonie komt (oude, vaste, KPN lijn) dan blijft die nog een paar dagen actief en daarna wordt door Telfort automatisch je modem geconfigureerd zodat je je telefoon op Phone1 of Phone2 aan kan sluiten...

abbonement is ingegaan op 10-10-2012 en ik zou mijn nummer meenemen  vanaf Ziggo
misschien moet ik nog een dag wachten ?
Reputatie 8
Badge +17
hmm, vanavond even de modem herstarten en kijken of het phone1 ledje gaat branden, zo niet: even bellen met de servicedesk of (nogmaals) hier melden?!
Badge +1
@sandrab,

Welkom op het forum! Ik heb gezien dat uw nieuwe modem is aangesloten en dat deze correct werkt. Wij nemen een telefoonnummer over van uw oude provider, wij hebben een overname verzoek gedaan bij uw oude provider en deze is hiermee akkoord gegaan. Uw nummer wordt op 18-10-2012 overgenomen, vanaf deze datum kunt u uw toestel aansluiten op Phone-poort 1 op uw modem en kunt van uw nummer gebruikmaken.

Jeroen
hier heb ik het zelfde gezuur als dat nu al begin bij mijn zou alles 4 oktober over gaan is nu 19 okt en ken nog niet bellen
Badge +1
@sonja42,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor u na waarom u nog niet kunt bellen. Als u uw naam, postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik dit voor u onderzoeken.

Jeroen
Badge +1
@sonja42,

Bedankt voor sturen van uw gegevens. Ik zie dat wij het nummer hebben overgenomen van uw oude provider, dit is gisteren afgerond. Als u het modem reset en opnieuw laat opstarten zal het telefoonnummer op onze telefonieservers registeren, u reset het modem door het resetgaatje achter op uw modem in te prikken tot dat het powerlampje gaat knipperen. Hierna start het modem opnieuw op, wordt uw telefoonnummer geregistreerd en kunt u gebruikmaken van Vast Bellen. U kunt uw telefoontoestel aansluiten op phone-poort 1 op het modem.

Jeroen

Reageer