beantwoord

Kosten 1 tellefoonnummer versus 2 telefoonnummers?

• 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

Badge
Bij "Mijn Telfort" zie ik staan dat ik 2,50 Euro betaal voor het hebben van 2 telefoonnummers. We gebruiken in de praktijk maar 1 nummer voor de vaste lijn. Ik weet wel dat we ooit een 2e nummer kregen, maar dat zou ik niet eens weten, welk nummer dat is (zou ik kunnen opzoeken).

Maar nu vraag ik me af of ik dit kan wijzigen naar "1 telefoonnummer" en dan 2,50 Euro minder kwijt ben per maand. Ik heb hier op het forum gezocht of ik er iets over kon vinden, maar zag alleen staan dat mensen gewaarschuwd werden dat het niet meer teruggedraaid kan worden als ze 1 van de nummers stopgezet hebben. Maar als ik nu online aangeef dat ik naar 1 nummer wil, krijg ik dan ook te zien welk nummer ik als vaste nummer hou?

We gebruiken de vaste lijn trouwens voor NL alleen maar op gebeld te worden, hebben hem verder voor "Bellen EU" in gebruik. Dus alle onnodige kosten wil ik graag beperken.
icon

Beste antwoord door Enterprise 28 januari 2018, 10:00

Bij "Mijn Telfort" zie ik staan dat ik 2,50 Euro betaal voor het hebben van 2 telefoonnummers.
Dan zal je op je facturen ook zien dat de genoemde €2,50 ook in mindering wordt gebracht als korting.
Het tweede nummer dat je ooit hebt gekregen voor een overname van een eerdere provider door Telfort is gratis en blijft gratis zolang dit nog wordt ondersteund door Telfort.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Bij "Mijn Telfort" zie ik staan dat ik 2,50 Euro betaal voor het hebben van 2 telefoonnummers.
Dan zal je op je facturen ook zien dat de genoemde €2,50 ook in mindering wordt gebracht als korting.
Het tweede nummer dat je ooit hebt gekregen voor een overname van een eerdere provider door Telfort is gratis en blijft gratis zolang dit nog wordt ondersteund door Telfort.
Badge
Bedankt! Ik zie nu waar het staat.

Wel gek dat het niet meteen duidelijk is bij de details over het abonnement, want als je alleen daar kijkt zie je dat het vinkje staat bij 2e telefoonnummer voor 2,50 euro per maand. En bij 1 telefoonnummer zie je dat het gratis is.
Reputatie 8
Badge +19
Graag gedaan... 😉

Reageer