beantwoord

Klantenservice vraag na ervaring

• 22 november 2012
  • 9 reacties
  • 2534 keer bekeken

Badge
Ik ben overgestapt van een provider (tele2) naar telfort (hier ging ik de fout al in)

Internet is netjes opgeleverd.
Telefoon nummer behoud aangevraagd, op de brief die we hadden ontvangen stond er een ander nummer in dan de telefoon nummer die we hadden aangevraagd.

Bellen, wijzigen -> oke (dacht ik)

Telefoon doet het nog steeds niet, 6 weken later. Ik kan niet bellen of gebeld worden mijn nummer die ik 20 jaar heb werkt gewoon niet meer terwijl ik door mijn werk daarop gebeld wordt,vanuit het buitenland en door familie.

Telfort 4x gebeld naar 0900 nummer.
1ste keer: "we gaan dit oplossen"
2de keer: "u heeft nooit gebeld,ik noteer alles en u wordt terug gebeld"

--Natuurlijk niet terug gebeld. dan maar weer bellen:

3de keer:" mijn collega heeft niets opgeschreven"
4de keer:"het is niet onze schuld tele2 werkt niet mee"

Mailtje verstuurd, zelfde reactie

Alles vanaf mijn mobiel gebeld.

Totaal geen hulp na 7 weken: GEEN TELEFOON, ik vroeg alleen maar nummer behoud aan maar heb geen oude nummer of nieuwe gekregen. NIKS

Inmiddels ben ik al langs een juridisch bureau geweest, die mij adviseerde het contract op te zeggen (wanprestatie, contract is nooit nagekomen).
Daar ben ik nu ook mee bezig

Enige vragen die ik nog over heb voor telfort.

Wie nemen jullie aan op de klantenservice ? Het is eigenlijk gewoon lachwekkend en om te huilen.
Zit iedereen in een aparte hok kilometers van elkaar af ? Wordt hier wel controle op gevoerd ?

Aangezien informatie delen ongeloofelijk moeilijk schijnt te zijn.

Dit zijn echt serieuze vragen waar ik graag antwoord op wil.
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 27 november 2012, 15:06

@kitkat,

Vervelend dat de portering van je nummer zo lang duurt. Ik heb gezien dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de betreffende collega dit probleem nogmaals heeft geëscaleerd naar de juiste afdeling. Ik ga er vanuit dat mijn collega dit op correcte wijze zal afhandelen. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Jeroen
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je wel een bevestiging van Telfort ontvangen dat ze het nummer van Tele2 zouden overnemen?
Badge
Yep bevestigd en al.

Natuurlijk geen reactie of dergelijke, ga zo naar de bank om de betaling te stoppen aangezien ze wel het bedrag innen.

Super zielig bedrijf, klanten negeren en geld innen
Badge +1
@kitkat,

Vervelend dat de portering van je nummer zo lang duurt. Ik heb gezien dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de betreffende collega dit probleem nogmaals heeft geëscaleerd naar de juiste afdeling. Ik ga er vanuit dat mijn collega dit op correcte wijze zal afhandelen. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Jeroen
Badge
@kitkat,

Jeroen

Ben benieuwd. WEER afgesproken dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden door jullie collega van de 2de lijn.

Ik ben gisteren gebeld door iemand van de 1ste lijn die dacht dat ik een probleem had met keuze menu ?

Uiteindelijk uitgelegd dat dat niet het geval was en dat het om nummer porteren ging maar goed wat kan je nog zeggen over dit, ik kijk het nog een paar dagen aan

wat maakt een paar dagen nog uit na 7 weken he
Badge
Ben benieuwd. WEER afgesproken dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden door jullie collega van de 2de lijn.

Ik ben gisteren gebeld door iemand van de 1ste lijn die dacht dat ik een probleem had met keuze menu ?

Uiteindelijk uitgelegd dat dat niet het geval was en dat het om nummer porteren ging maar goed wat kan je nog zeggen over dit, ik kijk het nog een paar dagen aan

wat maakt een paar dagen nog uit na 7 weken he

R. Teetsold zou me terug bellen over vooruitgang = niet gedaan

g.dumfries zou me terug bellen dinsdag 27-11-2012, nadat ik zo duidelijk heb gemaakt dat ik het zat ben met jullie waardeloze afspraken. uiteindelijk heeft hij me 100% beloofd terug te bellen uiterlijk woensdag.

NATUURLIJK NIET GEBELD.

Ik ben inmiddels naar de bank geweest en heb het geld teruggevorderd dat telfort heeft afgeschreven.

ik wilde jullie het persoonlijk vertellen aan de telefoon maar de klantenservice is zo lachwekkend slecht dat jullie het waarschijnlijk niet eens zouden opschrijven.

*** - BEDRIJF met een *** KLANTEN *** SERVICE

DRAMAAAAAAAAAAAA BEDRIJF
Badge
Dus ik neem aan dat ik gewoon nu genegeerd wordt aangezien ik niet meer gebeld ben.

weet iemand of ik gewoon kan overstappen naar een ander bedrijf ?

ik wil zo graag van telfort af
Reputatie 8
Badge +17
Je bent vrij om je provider te kiezen...
Badge
Je bent vrij om je provider te kiezen...

Ik ben pas overgestapt, juridisch advies was dat ik op basis van wanprestatie kan overstappen
Badge
Waarom wordt ik nu zowel op forum als klantenservice genegeerd ?

Het kan jullie echt geen moer schelen ?

En waarom staat bij mijn vraag beantwoord want er is helemaal niks beantwoord ?!

WAT MOET IK DOEN OM GEHOLPEN TE WORDEN ALS BELLEN MAILEN FORUM NIET HELPT ???????

Reageer