beantwoord

klantenSERVICE

• 5 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 1997 keer bekeken

ik zou graag willen weten hoe ik in contact kan komen met de klantenservice
ik heb de laatste 9 dagen al 5 emails gestuurd,en heb al voor meer dan 30euro in de wacht gestaan
maar tot op heden geen reactie
ben al 4 jaar klant maar heb dit nog niet meegemaakt overweeg daarom ook over te stappen

mvg ropje
icon

Beste antwoord door ropje 9 oktober 2012, 15:59

het gaat om klantenservice internet
en ik heb de laatste 14dagen ongeveer 6 mails verstuurd

ropje
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Ik heb ook geen antwoord gehad op mijn mail van Telfort.
Badge +2
@ropje,

Met welke klantenservice wilt u contact leggen, Mobiel of Vast?

@Janine1,

Wanneer heeft u de mail verzonden en om welke dienst gaat het?

Daphne
het gaat om klantenservice internet
en ik heb de laatste 14dagen ongeveer 6 mails verstuurd

ropje
Badge
Beste Daphne,
Ik denk zo'n anderhalve à twee weken gelden via een formulier. Ik weet niet waar ik op de site moet inloggen met het wachtwoord wat ik heb toegestuurd gekregen van Telfort per post voor Telfort Bellen standaard. Ik had al een inlogcode voor "mijn telfort", maar ik wil wil bijvoorbeeld het belbedrag per maand afkopen. Was trouwens in de folder 15 euro en nu ineens 17,50 (als je verder klikt staat er nog steeds 15 euro, dat moet Telfort wel goed aanpassen dan). Ik vind het een beetje flauw want ik bent juist overgestapt vanwege deze afkoop van 15 euro. En ik wil ook mijn belgedrag kunnen zien. Dus wanneer, met wie en hoe lang ik getelefoneerd heb, of is dat niet mogelijk? En die monteur had me wel eens mogen vertellen dat ik niet meer kan opnemen met de video. Gaat hij hem wel voor me aansluiten en zegt verder niks. Gr Janine

Reageer