beantwoord

Keuze menu

• 29 december 2012
  • 2 reacties
  • 2304 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Graag wil ik weten wanneer de storing keuze menu vast bellen is op gelost , ik moet er namelijk erg vaak gebruik van maken. Volgens mijn webmail krijg je daar bericht over, maar dat is al weer een tijd geleden. Verder voor het webcare team een gezond en gelukkig 2013:)
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 29 december 2012, 20:48

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je weet dat er een workaround voor is https://forum.telfort.nl/vast-bellen-270/tijdelijke-oplossing-keuzemenu-storing-vast-bellen-30605/
Graag wil ik weten wanneer de storing keuze menu vast bellen is op gelost , ik moet er namelijk erg vaak gebruik van maken. Volgens mijn webmail krijg je daar bericht over, maar dat is al weer een tijd geleden. Verder voor het webcare team een gezond en gelukkig 2013:)

Dit kreeg ik gemaild en het werk.Heb net gebeld met KPN
Groet Erik

Om het keuzemenu probleem te verhelpen dient het modem ingesteld te worden als volgt:
- Open uw internet m.b.v. uw browser (bijv. Internet Explorer).
- Maak de adresbalk van uw browser leeg.
- Vul het volgende in uw adresbalk: 192.168.1.254.
- Druk op enter om naar de pagina te gaan.
- Log in met gebruikersnaam: admin, wachtwoord: 1234.
1. Houd uw muis-aanwijzer op het tabblad "Voip".
2. Klik met uw linker muisknop op "SIP".
3. Controleer/zorg dat de optie "Service Provider Selection" ingesteld staat op "Provider 1".
4. Klik met uw linker muisknop op 'More".
5. Zoek de optie waar of RFC2833 of PCM staat vermeld.
6. Als deze optie op RFC2833 staat wijzigt u deze naar PCM en klikt u op "Apply".
7. Als deze optie op PCM staat wijzigt u deze eerst terug naar RFC2833 en klikt u op "Apply".
Vervolgens wijzigt u deze optie weer terug naar PCM en klikt u op "Apply".
8. Herhaal deze stappen vanaf stap 3 voor zowel "provider 2" als "provider 3".

U kunt nu testen of u wederom gebruik kan maken van de keuzemenu's tijdens het bellen.

Reageer