beantwoord

Kan voicemail op vaste telefoon niet afluisteren

• 27 januari 2017
  • 2 reacties
  • 752 keer bekeken

Gisteren kreeg ik via 1233 meldingen op mijn vaste telefoon. Telefoon gaat 1x over en dan is het stil. Als ik 1233 bel gebeurt er helemaal niets.
Hoe kan ik dit oplossen.?
Hoe kan ik het bericht afluisteren?
icon

Beste antwoord door Leon 31 januari 2017, 11:31

Hoi Klant1962, welkom op ons forum!

Om eventuele voicemailberichten af te kunnen luisteren kan dat ook vanaf een ander toestel. Met een ander toestel of vanuit het buitenland kun je bellen met 0031626001233. Je krijgt toegang tot je eigen berichten door gebruik te maken van een toegangscode die is gekozen bij het instellen van de voicemail. Weet je de toegangscode niet meer klik dan hier voor de instructie om de code aan te passen.

Ik ben erg benieuwd of er wel voicemailberichten zijn wanneer je op bovenstaande wijze de box controleert.

Ik hoor graag van je!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hoi Klant1962, welkom op ons forum!

Om eventuele voicemailberichten af te kunnen luisteren kan dat ook vanaf een ander toestel. Met een ander toestel of vanuit het buitenland kun je bellen met 0031626001233. Je krijgt toegang tot je eigen berichten door gebruik te maken van een toegangscode die is gekozen bij het instellen van de voicemail. Weet je de toegangscode niet meer klik dan hier voor de instructie om de code aan te passen.

Ik ben erg benieuwd of er wel voicemailberichten zijn wanneer je op bovenstaande wijze de box controleert.

Ik hoor graag van je!
Badge +1
Hi Klant1962, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!