beantwoord

kan niet opzeggen telfort in gebreke deel 2

  • 28 november 2016
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Vrijdag 25-11 wederom gebeld met telfort zouden bevestiging mail sturen dat ik kosteloos weg kan nou geen mail dus belofte maar niks. Maandag 28-11 weer gebeld telfort waar mail blijft nu mail gekregen met daarin dat ik pas weg kan als nummerportering klaar is nou ja zeg wat is dit ik wil terstond weg en niet weer wachten.
Nu ben ik er klaar mee ik ga nu andere stappen nemen telfort bedankt voor je beloftes en dat je je klanten zo goed helpt met flink in de kou laten staan.
icon

Beste antwoord door Michael 30 november 2016, 17:41

Hoi Dirk,



Het is niet nodig om meerdere topics over dezelfde kwestie te openen. Ik heb je een reactie gegeven in het andere topic.



Hier plaats ik een slot op.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

2 reacties

Schandalig hoeveel geduld moet je nog hebben
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Dirk,

Het is niet nodig om meerdere topics over dezelfde kwestie te openen. Ik heb je een reactie gegeven in het andere topic.

Hier plaats ik een slot op.