beantwoord

Kan niet meer bellen met vaste telefoon

• 13 december 2017
  • 9 reacties
  • 293 keer bekeken

kan niet meer bellen op de vaste telefoon kabels zitten goed

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 30 december 2017, 11:06

@el1001733521, ik zie dat je met een collega telefonisch contact hebt gehad. Van haar heb ik begrepen dat de telefoon in de DSL poort op het modem was aangesloten in plaats van poort 1. Als je hierover nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 🙂.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je de modem al gereset..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ook gedaan ben geen gekke Henkie
Reputatie 8
Badge +19
Ook gedaan ben geen gekke Henkie
In je startpost geef je geen verdere informatie en we hebben hier geen glazen bol.
Succes ermee...
En bedankt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi el1001733521, niet fijn dat je niet kunt bellen 😞. Om je hiermee te helpen, hebben we inderdaad meer informatie nodig. Kun je wel gebeld worden? Wat hoor je als je wilt bellen? Kun je één of meerdere nummers niet bellen? Helpt het als je de kabel tussen de telefoon en het modem opnieuw bevestigd? Als dat niet helpt, dan kun je een andere kabel testen. Kun je wel bellen met een andere telefoon? Hoor het graag van je!
Kan niet bellen en ook niet gebeld worden als ik naar huis belt krijg ik een voismail en de kabels nagelopen in en uit gehaald
Reputatie 8
Badge +11
Heb je al geprobeerd het tweede telefoonpoortje van het modem te gebruiken?

Plug je telefoon in poort 2
Log in op je modem
Ga naar Voice bovenin de balk
Kies links External accounts.
Zet achter Account 2 een vinkje bij Enable
Selecteer bij 'Extension In' je eigen telefoonnummer, doe dit ook bij 'Extension Out'.
Druk helemaal onderaan de bladzijde op 'Apply'.
Schakel voor de zekerheid de modem uit en weer in.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi el1001733521, heeft de tip van @GJC geholpen? Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je in je modem kunt inloggen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 4
Badge +10
@el1001733521, ik zie dat je met een collega telefonisch contact hebt gehad. Van haar heb ik begrepen dat de telefoon in de DSL poort op het modem was aangesloten in plaats van poort 1. Als je hierover nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 🙂.

Reageer