beantwoord

Kan niet goed bellen vanwege modem

• 6 april 2020
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb helaas het probleem zoals door @Babylonia aangegeven. Ben ook aan het thuiswerken met toestel van de zaak, ik kan wel ontvangen en zelf bellen maar niet doorverbinden. Wij hebben op dit moment een V8, dit zou dus opgelost moeten zijn als wij een V10 toegestuurd krijgen? @Bart - Telfort 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 april 2020, 16:19

Gaat geregeld worden. Nieuw modem is onderweg en komt zo snel mogelijk naar je toe.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sadoni, welkom hier. 

Precies hetzelfde dus? Of alleen niet doorverbinden? Gesprekken vallen niet weg? 

En wil je jouw profiel nog voorzien van jouw huisnummer? 

Goedemiddag Bart, nee de gesprekken vallen niet weg, ik kan alleen niet doorverbinden. Dus wel opnemen en zelf bellen zoals Baylonia omschrijft maar doorverbinden lukt niet. Hij geeft dan transfer failed aan. Vanuit de helpdesk van het werk hebben ze aangegeven dat ik op de router SIP ALG uit moet zetten maar dat kan dus niet op een Experia V8.. 

Huisnummer heb ik toegevoegd op mijn profiel. 

Reputatie 8
Badge +11

Gaat geregeld worden. Nieuw modem is onderweg en komt zo snel mogelijk naar je toe.

Reputatie 8

Goedemiddag Bart, nee de gesprekken vallen niet weg…..

Je krijgt in ieder geval een andere modem/router.

Maar toch benieuwd als vraag m.b.t. wegvallen van audio (inkomend of uitgaand gesprek) ?
Hoe lang heb je gesprekken daarbij in stand gehouden ?

Andere gebruikers meldden de eerste minuten nog geen problemen.
Daarna variërend tussen pakweg 3-5 minuten. En afhankelijk van instellingen in het testen ervan kwam ik zelfs tot een maximum van 18 minuten, maar werd uiteindelijk toch ook verbroken.

Reageer