beantwoord

Kan niet gebeld worden op vaste telefoon

  • 7 januari 2020
  • 9 reacties
  • 259 keer bekeken

Reputatie 1

We zitten al enkel  dat wij wel zelf kunnen bellen maar niet worden gebeld op ons vaste lijn helaas is dit dus al een paar dagen zo en we hebben alles al geprobeerd maar niks helpt helaas vr gr tineke

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Tineke Visser 23 9 januari 2020, 15:26

We hebben vandaag ons nieuwe modem gekregen en we hebben  de telefoon weer aan gesloten en geprobeerd ons vast bellen doet het weer gelukkig dus ons oude expedia box was dus wel stuk  

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8

Eens de Experia Box V8 volledig resetten.
Is met een omgevouwen paperclip 10 seconden in resetgaatje achter in het apparaat naast de powerplug ingang, en vasthouden totdat lampjes van status wisselen. Na opstart kan het nog enkele minuten extra duren voordat VOIP weer actief is.

Wat levert dat op?
 

Reputatie 1

Goede morgen dat bebbe  we dus ook al geprobeerd en leverd  helaas ook niks op dan blijft het jet zelfde wel kunnen bellen maar niet worden gebeld op in de vast lijn 

Reputatie 8
Badge +17

Oeps dubbel 

Reputatie 8
Badge +17

Heb je de phone poort 2 al eens geprobeerd of die wel goed werkt na een reset 

Reputatie 1

Ja ook al maar dan nog steeds het zelfde probleem wel kunnen bellen maar niet worden gebeld 

Reputatie 1

heb zo juist contact met telfort gehad en ze hebben daar alles nagekeken en alles was goed hoog waarschijnlijk was ons expedia box stuk en we krijgen een andere 1 opgestuurt dus afwachten of ons vast bellen het dan weer doet iedereen bedankt voor jullie vriendelijke hulp vr tineke

Reputatie 1

We hebben vandaag ons nieuwe modem gekregen en we hebben  de telefoon weer aan gesloten en geprobeerd ons vast bellen doet het weer gelukkig dus ons oude expedia box was dus wel stuk  

Reputatie 8
Badge +17

Fijn dat het nieuwe modem het probleem heeft verholpen en fijn dat je het hier vermeld

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Tineke Visser 23, nog van harte welkom hier op ons forum. Ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, en dat je intussen ook een nieuw modem ontvangen hebt. Dat heeft het probleem verholpen, begrijp ik. Wat fijn dat het al opgelost is. Mocht je toch vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.

Reageer