Heb hetzelfde probleem. Af en toe bellen van vast krijg ik een automatische juf die zegt: "due to congestion the dialed number is not available......".
Mijn vraag is of je weet wat dit technisch betekent. Wie zet dat automatische bericht op de lijn (notabene in het engels), en wat is de reden?
Heb liever niet dat je mijn vraag met een vraag beantwoord "Wat hoor je precies...). Voorgaande klachten hierover lijken me duidelijk genoeg.
Beste antwoord door Leo Bijvoet
Bedankt. Begrijp dat het een soort filevorming is tussen telefoonservers op Internet. Krijg ook de indruk dat Telfort daar dan weinig aan kan doen. Heb het in de afgelopen maanden in totaal ongeveer 10 keer meegemaakt. Het waren telefoontjes naar verschillende mensen in België en Nederland; allemaal leden van de familievereniging bijvoet.org. Op één dag is het drie keer voorgekomen bij verschillende nummers (file was blijkbaar groot). Als je het op prijs stelt wil ik de eerstvolgende keer dat het voorkomt wel in detail doorgeven op welk nummer en tijdstip het voorkomt. Omdat dat wel een hele tijd kan duren (de laatste twee weken niet meer) is het wellicht beter dit topic te sluiten.
Bekijk reactie