beantwoord

is een fout van de klantenservice terug te draaien?

• 14 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Mijn moeder wil graag een mobiel abonnement afsluiten, ze heeft/had een vast nummer van telfortglasvezel met onbeperkt bellen.
Nu bel ik voor haar naar de klantenservice voor wat extra informatie te vragen wat zoal de mogelijkheden zijn, en of het mogelijk is het onbeperkt bellen te schrappen en daarvoor een mobiel abonnement te nemen waarbij ik meermaals aangeef het schrappen nu nog niet te doen omdat ze nog eerst een smartphone moet kopen en bij telfort nog eerst een simonly abonnement af moet sluiten. Nu komen wij er na enkele dagen achter dat de klantenservice medewerker het onbeperkt bellen abonnement toch al heeft verwijderd wat dus absoluut nog niet had gemogen.
met als gevolg al behoorlijke belkosten. Is dit nog terug te draaien?

Vanavond over dit probleem gebeld en toen ik na de nodige moeite eindelijk mijn vraag kon stellen wordt ik weggedrukt, of in elk geval kreeg ik het bandje met "'U heeft zojuist een medewerker van ons aan de lijn gehad, wilt U meedoen aan een klant tevredenheids onderzoek'' of iets dergelijks.

Vandaar dat ik het nu probeer via het forum, ik heb weinig vertrouwen meer in om de klanten service telefonisch te benaderen, vanwege deze 2 waardeloze ervaringen ermee.
icon

Beste antwoord door Stephen 19 augustus 2017, 12:06

Nog bedankt voor de gegevens Huub! Wij hebben via privébericht contact gehad en onbeperkt bellen naar vast, mobiel en buitenland is weer geactiveerd. Excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Huub22, bedankt voor het proberen via het forum! Als er geen toestemming is gegeven om vast bellen onbeperkt op te heffen dan zou dit ook niet het geval mogen zijn. Als wij een fout hebben gemaakt dan gaan wij er uiteraard alles aan doen om deze te herstellen. Om je verder van dienst te zijn ontvang ik graag de naam, adresgegevens van jouw moeder en ook jouw naam en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou en je moeder aan de slag.
Reputatie 8
Badge +16
Nog bedankt voor de gegevens Huub! Wij hebben via privébericht contact gehad en onbeperkt bellen naar vast, mobiel en buitenland is weer geactiveerd. Excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer