beantwoord

internetsnelheid verhogen en 2e telefoonnummer gratis behouden

• 12 september 2016
  • 6 reacties
  • 431 keer bekeken

Als ik via Mijn Telfort het pakket aanpas om de internetsnelheid te verhogen zie ik dat ik mijn gratis 2e telefoonnummer (oude contractvoorwaarde) moet gaan betalen. Ik wil mijn internetsnelheid verhogen en mijn gratis 2e telefoonnummer behouden. Hoe doe ik dit?
alvast hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Gratis 2e nummer 19 september 2016, 15:38

Beste Stephen,

ben zojuist gebeld. Wordt geregeld en binnen een paar uur kan ik op hoge snelheid verder!
Ik ben nu al een paar jaar een tevreden klant (ik schat vanaf 1998). De super service van nu tel ik hierbij op! Enorm bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken.
Hallo Stephen, ik heb mijn naw gegevens naar je gestuurd via het privebericht
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist intern het verzoek ingediend voor behoud van je huidige contractvoorwaarde indien je je abonnement upgrade. Het zou jammer zijn als dit niet meer het geval is. Binnen twee werkdagen zal je hier bericht over ontvangen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten wanneer je bent gebeld?
Hartstikke goed!!
Beste Stephen,

ben zojuist gebeld. Wordt geregeld en binnen een paar uur kan ik op hoge snelheid verder!
Ik ben nu al een paar jaar een tevreden klant (ik schat vanaf 1998). De super service van nu tel ik hierbij op! Enorm bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stephen,

Graag gedaan en bedankt voor het waarderen van onze service. :$

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik slotje.