beantwoord

Internet en tv opgeleverd, vaste telefoon werkt niet

• 10 mei 2017
  • 11 reacties
  • 310 keer bekeken

Onlangs is bij ons tv, internet en telefoon geïnstalleerd. Alles werkt perfect, behalve de vaste lijn. Reeds gereset, maar dit helpt helaas niet. Hoe nu verder?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 mei 2017, 09:09

Hi Menso, er is inderdaad goed nieuws te melden! Sorry dat ik je niet eerder hierover ingelicht heb. Ik zie dat de telefoonlijn vandaag geactiveerd gaat worden. Mijn verwachting is dat in de loop van de dag je weer kan bellen en gebeld worden. Mocht je telefoon rond 17u vanmiddag nog niet werken, kan je dan je modem nog een fabrieksreset geven?
Bekijk reactie

11 reacties

Wanneer is de verbinding opgeleverd?
Bij nummerbehoud kan het soms tot 5 dagen duren voordat de telefonie werkt.
Op 1 mei jl. is de verbinding opgeleverd. Volgens de medewerker van Telfort Utrecht werkte de telefoon niet vanwege foutcode 226. Hij wist niet wat deze code betekende.
Reputatie 8
Badge +18
Brandt het phone lampje wel op het modem probeer de andere phone poort eens
Dank voor de reactie. Heb de andere phone poort geprobeerd, maar helaas. Er brandde trouwens geen lampje (bij geen enkele phone poort)
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Menso, welkom op het forum! Wat balen dat je telefoon nog niet werkt. Het komt inderdaad voor dat na activatie van je abonnement je telefoon nog niet direct werkt. Hopelijk werkt je telefoon nu wel.

Als je nog steeds geen telefoon hebt, kan je mij dan een bericht sturen met daarin postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken wat er speelt.

@nelly jacoba, @jimny

Bedankt voor de reacties.
Goedenavond, zijn er al wat ontwikkelingen betreffende mijn vaste lijn?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Menso, ik heb via een privébericht meer informatie verstuurd.
Hallo Wieger, graag wilde ik de status weten van mijn vaste lijn. Is er al iets meer bekend? Lijn is al bijna een maand onbruikbaar. Wanneer gaat de lijn weer functioneren?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Menso, er is inderdaad goed nieuws te melden! Sorry dat ik je niet eerder hierover ingelicht heb. Ik zie dat de telefoonlijn vandaag geactiveerd gaat worden. Mijn verwachting is dat in de loop van de dag je weer kan bellen en gebeld worden. Mocht je telefoon rond 17u vanmiddag nog niet werken, kan je dan je modem nog een fabrieksreset geven?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Menso, ik zie in het modem dat je telefoonlijn sinds gisteren 11 uur weer werkt. Kan je dit aan me bevestigen?

Als tegemoetkoming voor de vertraagde levering van je telefoon wil ik een halve maand van je hoofdpakket vergoeden. Kan je in een reactie aangeven of je hier akkoord mee bent?
Hallo Wieger, de telefoonlijn werkt nu perfect. Dank voor de hulp en het aanbod. Ik ga akkoord met het aanbod. Met vriendelijke groet, Tjerk

Reageer