beantwoord

Instellingen vaste telefoon zijn niet in te stellen in Mijn Telfort

• 15 mei 2019
  • 1 reactie
  • 119 keer bekeken

Ik kan mijn telefoonnummer herkenning van mijn vaste telefoon op de site niet aanzetten. Hierover veel berichten gelezen. Ook ik heb hier nu last van., ik heb drie browsers geprobeerd.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 mei 2019, 11:22

Hoi @Teltien, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je graag de nummerherkenning van de vaste lijn wil aanzetten. Dit lukt echter niet. Dit komt omdat je momenteel in de migratie zit van het oude naar het nieuwe netwerk. Hierdoor heb je verminderde mogelijkheden in Mijn Telfort omdat de verbinding compleet overgeheveld wordt naar een nieuwe verbinding. Na oplevering zal je weer volledig gebruik kunnen maken van Mijn Telfort.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Teltien, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je graag de nummerherkenning van de vaste lijn wil aanzetten. Dit lukt echter niet. Dit komt omdat je momenteel in de migratie zit van het oude naar het nieuwe netwerk. Hierdoor heb je verminderde mogelijkheden in Mijn Telfort omdat de verbinding compleet overgeheveld wordt naar een nieuwe verbinding. Na oplevering zal je weer volledig gebruik kunnen maken van Mijn Telfort.

Reageer