beantwoord

Instellen hoe vaak telefoon overgaat

• 29 juli 2017
  • 12 reacties
  • 3362 keer bekeken

Ik zag in een topic van 16 dagen geleden dat de moderator het aantal keer laten overgaan bij binnenkomende oproepen voor iemand had aangepast. Moderator, kunt u dat ook bij mij doen (naar max aantal keer). Of kan ik dat op een of andere manier zelf?
icon

Beste antwoord door Stephen 9 augustus 2017, 15:49

Hallo Eric, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Als het goed is gaat je telefoon vanaf nu 10 keer over. Kun jij dit bevestigen?
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer deze link eens

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm
Ik heb de link geprobeerd en kom wel uit bij een pagina met telefooninstellingen, maar daar staat het antwoord op mijn vraag niet bij.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb de link geprobeerd en kom wel uit bij een pagina met telefooninstellingen, maar daar staat het antwoord op mijn vraag niet bij.

Maak je wel of niet gebruik van de voicemail via vast bellen
Voicemail heb ik uitgezet.
Als voicemail aanstaat weet ik trouwens net zo min hoe ik telefoon vaker kan laten overgaan.
Reputatie 8
Badge +17
Voicemail heb ik uitgezet.
Als voicemail aanstaat weet ik trouwens net zo min hoe ik telefoon vaker kan laten overgaan.

Dit kun je allemaal vinden in de link die ik geplaatst heb
Dankjewel voor het reageren maar sorry, ik ben waarschijnlijk nogal schermblind en heb anderen ook mee laten kijken, maar zelfs die anderen kunnen het antwoord op mijn vraag niet via jouw linkje vinden. hoop dus dat als de kantooruren morgen weer aanbreken er een moderator is die er voor kan zorgen dat mijn telefoon 10 keer overgaat i.p.v. 4 keer zoals nu.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Eric, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Als het goed is gaat je telefoon vanaf nu 10 keer over. Kun jij dit bevestigen?
Klopt helemaal, geweldig, bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Eric, graag gedaan en bedankt voor het melden. 🙂
Graag zou ik het overlaten gaan van de vaste lijn 0p 10 zetten BVD
Reputatie 8
Badge +16
Graag zou ik het overlaten gaan van de vaste lijn 0p 10 zetten BVD
Zojuist gewijzigd.
Reputatie 8
Badge +19
Wel een beetje vreemd dat dit blijkbaar door de provider kan worden bepaald en niet door (sommige?) gebruikers... :?

Reageer