beantwoord

Inbellen en uitbellen verschillende SIPs

  • 7 november 2013
  • 27 reacties
  • 5228 keer bekeken


Toon het eerste bericht

27 reacties

Dag ,
Inmiddels kan ik worden gebeld.
Maar het uitbellen blijft een probleem met 12voip.
Het fancy telefoonnummer dat altijd werkte kan mogelijk de oorzaak zijn.
Men vraagt een userID of telefoonnummer.
Echter als ik mijn userID ingeeft@sip.12voip.com dan zie ik geen verandering in de status. De fout blijft 401.
Als ik daarana weer het altijd bij uitbellen gebruikte telefoonnummer in  tiep, is de status weer 401

Ik kom hier niet uit.
Denkelijk moet er een telefoonnummer worden genoemd. Het 08-nummer werkte ook  niet.
Graag een reactie
dutch1
Dag allemaal, Jeroen, Stoney, Tuut-tuut,

Er is iets vreemds aan de hand en ik neig ernaar om er de hand van of onzelieve heer in te zienof malversaties/obstructies door de telfortmensen.
De laatste tijd moet ik bijna elke dag mijn VoIP-providers om uit te bellen  opnieuw instellen.
Ondanks het feit dat het antwoordapparaat aanstaat wordt er niet op ingesproken en krrijg ik een voicemail.
Dit gebeurt zonder enige aanleiding sinds 3-4 weken.
Ik gebruik de Experiabox/A....box van Telfort nu.
Ik begrijp er niets van.
Graag hulp.

Dutch1 / Hans

Reageer