vraag

Huistelefoon werkt nog niet bij mijn nieuwe abonnement

• 7 november 2017
  • 4 reacties
  • 248 keer bekeken

sinds 3 nov was de monteur bij mij om alles en 1 in te stellen hij zij tegen mij dat de huistelefoon na 24 gaat werken want ik heb nummerbehoud. tot de dag van vandaag heb ik geen huistelefoon. Je hoort alleen een toet toet geluid . hoelang moet ik nog wachten want ik vindt het wel een beetje vervelend.

Redactie: titel aangepast om beter vindbaar te maken

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het om nummerbehoud gaat kan het wel eens 5 werkdagen duren voordat het werkt
Reputatie 7
Badge +13
Hoi le1001799052, welkom op het forum. De activatie van je telefonie laat nog even op zich wachten. Je telefoonlijn wordt geactiveerd als wij bericht hebben ontvangen vanuit onze netwerkleverancier dat je verbinding is opgeleverd. Dit bericht hebben wij nog niet ontvangen. Hierdoor werk je telefoon nog niet. Mijn collega's van het leveringsteam zijn dit al voor je aan het uitzoeken, maar hebben nog geen oplossing.
Goedendag. Ik ben gisteren overgezet van het oude glasvezelabonnement van Telfort naar het nieuwe (Experia Box v10 modem). Alles werkt perfect, behalve de telefoon. Is dit in dit geval ook een geval wachten op activatie? Als ik in de modeminstellingen kijk, zie ik "Telefoon 1, status niet geregistreerd" staan.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Gertjan, welkom op het forum. Als je ziet dat je telefonie nog niet is geregistreerd, dan hangt dat inderdaad samen met de activatie van je de nieuwe verbinding. Je modem moet zich dan namelijk aanmelden in het modembeheersysteem. Dit kan soms een dag duren. Als je nog steeds geen registratie ziet, dan kan je je modem resetten via deze stappen. Dat kan het aanmelden nog wel eens vlot trekken.

Reageer