Help vast bellen werkt niet

• 19 september 2013
  • 6 reacties
  • 1948 keer bekeken

Sinds 21 augustus 2013 ben ik een nieuwe klant van telfort.
Al vanaf dag 1 kan ik niet uitbellen met mijn huistelefoon sl910 (siemens gigaset dect toestel)
Wel kon ik uitbellen met dit toestel via mijn vorige provider "Online".

nu kan ik alleen uitbellen met een ouderwetse telefoon (hoorn met draad)
Maar had juist de sl910 aangeschaft daar ik vanuit huis werk en met een headset moet werken.

Wie kan mij helpen aub 😞

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wellicht is het aansluitsnoertje vanaf je Telefoon naar het modem defect
Reputatie 8
Badge +16
Staat je Dect wel ingesteld op TDK (toon) kiezen, kijk even in het menu van je telefoon (uitleg staat op bladzijde 86 van je handleiding).
Daarnaast is het belangrijk dat je IP gegevens goed staan, hoe je dit doet vind je terug op bladzijde 84 van je handleiding.
Dank voor jullie reacties.
het snoertje is gelukkig wel goed, en het toestel is ook goed ingesteld.
Helaas weet ik t nu echt niet meer :-(
Ik had een telefonie pakket genomen met 15 euro onbeperkt bellen, maar gaat m zo niet worden, als ik niet uit kan bellen, pakket terug laten zetten naar standaard bellen, en helaas telefonie bij telfort opzeggen.

Ik zie geen oplossingen meer, helaas..
heb liever alles bij 1 provider.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes Jane
Badge +2
Dank voor jullie reacties.
het snoertje is gelukkig wel goed, en het toestel is ook goed ingesteld.
Helaas weet ik t nu echt niet meer :-(
Ik had een telefonie pakket genomen met 15 euro onbeperkt bellen, maar gaat m zo niet worden, als ik niet uit kan bellen, pakket terug laten zetten naar standaard bellen, en helaas telefonie bij telfort opzeggen.

Ik zie geen oplossingen meer, helaas..
heb liever alles bij 1 provider.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes Jane

Als je het hard nodig hebt, dan raad ik je aan eens 's ochtends (vaak rustiger) naar de klantenservice te bellen of een handig mannetje langs te laten komen... Succes!
@matthijs, thanks
ik ken helaas geen handig mannetje :-(

En ja..heb vanaf 21 augustus op verschillende tijden met de klantenservice gebeld.

zij redeneren op deze manier ;
Met een toestel,( hoorn en draad een ouderwets draaitoestel) kan wel uitgebeld worden.

Maar niet met mijn sl910 siemens toestel :-(
dus voor telfort is t opgelost. .er kan immers uitgebeld worden. .

Ik had mezelf nog verzekerd, door op de website van telfort te kijken, voor ik overstapte op 21 augustus 2013, en daar staat, dat telefonie met een dect-toestel mogelijk is :-(
ik werk nl vanuit huis, en nu kan ik niet mijn cliënten bellen :-(
Half werk en klant verlies 😞
Badge +2
@matthijs, thanks
ik ken helaas geen handig mannetje :-(

En ja..heb vanaf 21 augustus op verschillende tijden met de klantenservice gebeld.

zij redeneren op deze manier ;
Met een toestel,( hoorn en draad een ouderwets draaitoestel) kan wel uitgebeld worden.

Maar niet met mijn sl910 siemens toestel :-(
dus voor telfort is t opgelost. .er kan immers uitgebeld worden. .

Ik had mezelf nog verzekerd, door op de website van telfort te kijken, voor ik overstapte op 21 augustus 2013, en daar staat, dat telefonie met een dect-toestel mogelijk is :-(
ik werk nl vanuit huis, en nu kan ik niet mijn cliënten bellen :-(
Half werk en klant verlies :-(

Als Telfort aangeeft dat bellen met DECT mogelijk is (naar mijn weten is dat ook), dan zou ik je, zeker als het je klanten/omzet kost, aanraden Telfort te vragen welke types DECT ze dan aanraden/ondersteunen. Is dan wel zonde om een nieuwe aan te schaffen, maar omzet is omzet..

Reageer