beantwoord

Haperen telefoonverbinding tussen Telfort en Ziggo

  • 18 maart 2020
  • 78 reacties
  • 1943 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vervanging van de zyxel router door de Experia router problemen hiermee.

Eerst problemen gehad met IPnummers, Toen voor 2e keer nwe Experiabox gekregen.

IP nummer probleem was opgelost.

Echter na installatie nu problemen met Ziggo telefoon nummers. Bellen of gebeld worden lukt, echter  hapert de verbinding hapert dan regelmatig en is daarom vaak niet te volgen.

Gebeld met TELFORT en gevraagd stuur svp nog een x een nieuw modem.

Dit wilden ze niet en verbraken zelfs het gesprek!!!!!!!!!

Ik moest maar kabeltjes gaan vervangen dat was hun oplossing. (Over kennis nivea te spreken van de helpdesk...(internet telefonie overige verbindingen alles doet het behalve telfort-ziggo)

Dus Telfort wat is je oplossing, toch nog een keer een modem opsturen, of verder gaan met een klant minder???

 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 april 2020, 12:43

Gisteren helaas geen terugkoppeling gehad. :(  Ik had met jullie afgesproken dt als die er niet kwam er een nieuw modem jullie kant op komt. Dus bij deze is die aangevraagd @Gutter @guus32 @peter9. Binnen twee dagen ontvangen jullie hem thuis.

Bekijk reactie

78 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het nu allemaal goed is en opgelost is. Want daar gaat het vooral om. Had inderdaad niet zo lang hoeven duren, excuses. 

In ieder geval, mocht ik nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik uiteraard graag weer van je.

Reputatie 1

Hallo Bart, na vijf maanden “strijd “en veel stress heb ik nu de v10 ontvangen

Na vijf maanden klantenservice bellen waar van alles werd geroepen b..v“mevrouw , u moet resetten , mevrouw ,we sturen u een andere v10a of de suggestie van telfort dat ik een abonnement op mijn mobiel moest nemen of een nieuwe telefoon en nieuwe snoertjes kopen enz.  Nee, zei ik dan ik moet een v10 hebben want de v10a werkt niet goed. Uiteindelijk is het gelukt na veel ellende om een v10 opgestuurd te krijgen en deze is woensdag aangekomen. Het v10 modem gelijk aangesloten en na vijf minuten  werkte mijn telefoon weer helemaal prima en kan gewoon weer ziggo klanten bellen.  Ik ga telfort zeker niet bedanken voor iets wat ze al maanden geleden hadden moeten doen. IK hoop alleen dat een volgende klant met dezelfde problemen wel goed geholpen word , want dit was een drama.  in ieder geval ga ik nooit meer bellen naar de klantenservice want daar word je gewoon afgescheept met allerlei onzin. Heel slecht  dus.!!! Dus mocht het nodig zijn kom ik gelijk naar het forum.

Reputatie 8
Badge +11

Het had inderdaad anders gemoeten, helemaal mee eens. Ik zie dan ook dat na alle waarschijnlijkheid vandaag het modem met de post mee gaat. Dus ik verwacht dat je deze morgen thuis hebt.  Ik hoor nog graag weer van je als je deze hebt ontvangen. 

Reputatie 1

Hallo Bart bedankt voor je bericht. Inderdaad gisteravond heeft iemand van Telfort mij gebeld en ook excuses aangeboden en en een aantal maal  sorry  gezegd . Zij gaf aan dat er al die tijd totaal verkeerd was gereageerd op mijn klacht en dat  ze dit ook zal terugkoppelen . Ook heeft ze mij  beloofd dat ik nu echt dinsdag of woensdag het nieuwe modem de v10 in huis zal hebben. Na al deze maanden had ik gisteravond toch nog een beetje van “eerst zien en  dan  geloven” . Doordat jij nu bevestigt dat het echt geregeld is geloof ik het pas. Een ding geleerd  niet meer de klantenservice bellen maar gelijk naar het Forum.

Reputatie 8
Badge +11

@OdVs18, helemaal goed. 

 

@16-23-Ht, wat een gedoe allemaal zeg. Ik zie dat je meermaals contact hebt gehad. Ook zie ik dat je de V10 was beloofd maar dat het toch weer een V10a is geworden. Excuses. Had niet mogen gebeuren. Verder zie ik dat je gisteravond nog contact hebt gehad. Het probleem is nu opgelost begrijp ik van mijn collega. Mocht je dat nog niet zo ervaren, hoor ik dat graag van je en ga ik aan de slag. 

Reputatie 1

Bedankt voor de tip en het meedenken, Babylonia. Maar helaas heb  ik geen rechtsbijstandverzekering .

Ik snap werkelijk niet dat hier op het  forum vier mensen in de afgelopen maand een v10 opgestuurd hebben gekregen (zelfs afgelopen week nog )en dat ik er geen een krijg na vijf maanden “strijd”. Even voor deze vier mensen  - oprecht  van harte gegund hoor en fijn dat jullie probleem daarmee is opgelost .

Maar het voelt voor mij als een strijd wat ik er nu helemaal niet bij kan hebben door allerlei groot verdriet in mijn Fam. Ik kan ze niet eens fatsoenlijk bellen. Ik kan er ook niet heen omdat mijn gezondheid dat niet toelaat . Het is echt niet normaal als je zo behandeld wordt .

nogmaals bedankt voor je  horen

 

Reputatie 8

Heb je een rechtsbijstandverzekering?

Stuur een aangetekende brief naar Telfort, en stel ze in gebreke.
(Maar of het wat uithaalt?).

Reputatie 1

OP afwijzing van gisteren ,per mail, van de niet gestuurde V10 ,heb ik gereageerd .Ik krijg nu een reactie van telfort op mijn mail . Raad nu eens wat  Telfort nu in zijn wijsheid bedacht heeft .  Hij wijst me naar reactie van Franzki .  Waarschijnlijk heeft Telfort het bericht wat hun het beste uitkomt wel gelezen maar alle andere berichten die ook op het forum staan, over het niet goed werken van de V10A , niet. 

Heb vannacht ,want slapen lukt niet met deze ellende er nog eens bij , LET OP !!!!!!! HET MODEM GERESET WAT IK AL TIG KEER GEDAAN HEB !!!!!! Wat denk je dat het opgeleverd heeft NIETS !!!!! HELEMAAL NIETS !!!!!. Even gebeld met iemand om te proberen ja hoor na een 1 minuut viel de verbinding weer weg zoals al deze maanden al gebeurt  HELEMAAL WEG !!!! Telfort het is echt heel schandalig ben al 13 jaar klant om zo behandeld te worden. O ja dit is al de tweede V10 A die niet werkt .Begin maart het eerste modem v10A al omgeruild vanwege  dezelfde problemen.  Graag nu een geode reactie Telfort  !! 

Reputatie 2

@Franzki: zou kunnen, maar dan moet Telfort dat gewoon melden, zeker als ze een eerdere toezegging niet nakomen. 
Deze gang van zaken is niet klantVriendelijk en ook niet professioneel. 

Reputatie 8
Badge +16

Nu inderdaad  krijg ik vandaag een mail dat ik het de Experia v10a moet resetten en ik GEEN V10 opgestuurd krijg.

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat er nieuwe firmware voor de V10A beschikbaar is gekomen waarin het probleem is opgelost. En dat je het modem moet resetten zodat deze firmware wordt ingeladen.

 

En in dat geval heb heb je inderdaad geen V10 nodig,

 

Reputatie 1

Hallo Telfort en hopelijk Bart ,Mijn eerdere HELP HELP HELP  bericht wat ik schreef gaat toch weer in werking. Het is echt schandalig hoe Tefort mij behandeld en ik ben echt wanhopig een ook boos.

Telfort stuurde gisteren mail waarin na vijf maanden heen en weer bellen bevestigde dat ze nu de Experia V10 zouden op sturen. Dus had ik dat in een tweede bericht gemeld op dit forum gemeld maar met als bijna laatste zin “eerst zien en dan geloven !! “ Nu inderdaad  krijg ik vandaag een mail dat ik het de Experia v10a moet resetten en ik GEEN V10 opgestuurd krijg. Gewoon dus je afspraken niet nakomen .Heb zo wie zo dat modem al tig keer gereset dat maakt niets uit !!!!!!  Dit is in al die gesprekken iedere keer gezegd . MAAR HET DING DOET HET NIET GOED Hij blijft wegvallen bij bellen naar Ziggo abonnementen en verder slechte verbinding bij andere.

Alles al gereset snoertjes zijn  goed dus daar moet ze dan niet mee aan komen . IK ben al vijf maanden bezig een goede telefoon lijn te krijgen . ik betaal ook gewoon al die tijd voor een lijn die niet werkt  Het is echt verschrikkelijk en ik slaap er niet meer van .Het voelt echt zo van die vrouw laten we lekker in de je weet wel zakken. Het ergste dat ik mijn doodzieke broer niet eens normaal kan bellen. Ik ben echt wanhopig en hoop  dat je de actie  die je naar odVS18 heb gedaan ook naar mij kan doen en mij alstubleift een Eperia v10 te te sturen. Graag reactie

Reputatie 1

Ik heb even gekeken @OdVs18, er is een V10 onderweg. Deze komt morgen, overmorgen, dan kan je deze installeren bij je oma.


Helemaal super!
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ga uit van Geen bericht, Goed bericht type. Als het dus is opgelost, hoor je niks meer van me ;)

Reputatie 1

Hallo Ik heb net mijn wanhopige bericht op dit forum geplaatst en dit ook per telefoon doorgegeven aan klantenservice Telfort . Tot mijn zeer grote verbazing kon  het  nu ineens wel !!!Een nieuw modem na vijf maanden heen en weer bellen .  Dus op afstand heeft het al geholpen dat ik dit op het forum heb gezet

Er is nu zelfs al per mail toegezegd dat ze de v10 gaan sturen!! Eerst zien en dan geloven anders kom ik weer hier op het forum terug. hopelijk  is het niet nodig.

Reputatie 1

Beste Bart van Telfort HELP HELP !!!!!!!!! Al vanaf januari ben ik bezig om mijn vast bellen lijn goed  te krijgen. Dit na het omruilen van mijn Zyxel modem dat tien jaar probleemloos heeft gedraaid naar de Eperia Box V10A . Na dat omruilen dezelfde problemen als bovenstaande reacties . Wegvallen bij Ziggo gesprekken en verder slechte lijn naar andere bellers. Na heel vaak gebeld te hebben met Telfort en gevraagd om dit op te lossen en een Experia V10  te sturen word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Na vijf maanden word er nog steeds gezegd dat ik geen Experia V10 kan krijgen want die zijn schaars enz. Tot mijn zeer grote verbazing zag dat jij binnen 24 uur naar OdVs18 een Experia V10  voor zijn oma gestuurd heb. HOE DAN ?  Waarom word ik door telfort zo ontzettend slecht behandeld ? Kan jij zorgen dat ik ook binnen 24 uur een Experia v10 kan ontvangen ? IK ben echt wanhopig. graag reactie  

Reputatie 1

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb even gekeken @OdVs18, er is een V10 onderweg. Deze komt morgen, overmorgen, dan kan je deze installeren bij je oma.

Reputatie 1

Is dit topic nog open om op te reageren?

Mijn oma ervaart de exact dezelfde storing sinds ze de V10A heeft.
Ik heb contact gehad met de klantenservice, en die hebben een nieuw modem toegestuurd, alleen weet ik niet welk type. Gezien dit software issue bij de klantenservice niet bekend is, ben ik bang dat ze weer een V10A krijgt. Kan iemand dat voor mij controleren?

Reputatie 8

…..ja, die prachtige bos bloemen opsturen natuurlijk naar @Gutter !!  :stuck_out_tongue_winking_eye:  :sunglasses:

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het nu goed gaat, daar ben ik heel blij om. Modem omruilen was het maximale wat ik kon doen.

Mochten we nog weer van dienst kunnen zijn, horen wij dat graag. 

Reputatie 1

Ja het gaat goed het het modem en de verbindingen met ziggo gaan ook goed

Ook Telfort wil ik bedanken mn de hulp van Bart. Niet verder te vergeten vooral de telefonische ondersteuning was fantastisch (men beëindigde het gesprek domweg…)

Gelukkig was er nog het forum. Verder een aangetekende brief over de onnodige kosten die ik nu gemaakt heb zal ik achterwege laten. Ik ga er gewoon vanuit dat Telfort ons een prachtig bos bloemen stuurt als excuses Sluit dit  topic nu maar af….

Reputatie 8
Badge +11

Bij iedereen werkt het dus. Top! :)

Hier ook een nieuw modem Experia V10 ontvangen en inderdaad de telefoongesprekken met Ziggo klanten gaan nu gewoon weer goed en wat ook belangrijk is dat de telefoongesprekken met KPN klanten ook goed blijven gaan. 4 Lan aansluitingen is zeker ook heel handig. Alleen de Wifi heeft een wat minder sterk signaal, maar daar valt goed mee te leven. @Bart - Telfort hartelijk dank voor deze snelle service!

Reputatie 1

Modem experia V10. Ontvangen… en wat denken jullie? Nou het lijkt opgelost… even. Een paar dagen aanzien om dit te testen.En wat een veschil . De spraak is helderder dan deExpv10a. Ook de software en de modem zelf is gewoon kwaliteit.

en vergeet niet dat deze weer 4 lan aansluitingen heeft. De experiav10a lijkt mij dus ook echt een uitgekleed apparaat letterlijk en figuurlijk.

maar goed na zo.n 60x reaxties komt het eindelijk goed.

Badge

Nieuw modem ontvangen, de Experia V10
Modem aangesloten, moest wel een harde reset geven voordat alles weer werkte.
Het probleem met vast bellen naar Ziggo klanten is opgelost
@Bart - Telfort Dank voor hulp

Reputatie 8
Badge +11

Nee, een ander type. Is onderweg. :)

Reageer