beantwoord

Glasvezel - Geen telefonie

• 3 mei 2017
  • 7 reacties
  • 446 keer bekeken

Geachte Heer/Mevrouw,

Vanaf 01-05-2017 heb ik Glasvezel Internet en Telefonie van Telfort. Alleen is het al 03-05-2017 en heb ik nog steeds geen telefonie. Ik heb geprobeert om de telefoon op te pakken en te luisteren of ik een kiestoon hoor, maar ik hoor helemaal niks.

Daarnaast heb ik nooit een brief ontvangen met de gegevens voor Mijn Telfort en de Webmail. Hierdoor kan ik nog steeds niet in de Webmail.

Kunt u mij zsm helpen?

Alvast Bedankt,

Met vriendelijke groet,

Mahbub Reza
icon

Beste antwoord door Mahbub 5 mei 2017, 12:18

Dank u wel iedereen, de problemen zijn al opgelost!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om nummerbehoud v.w.b. je telefoon dat duurt meestal 2-4 dagen

De brief had je natuurlijk allang moeten

Webcare leest altijd mee en daar is het wachten even op
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mahbub, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van telefonie en geen brief met inloggegevens hebt ontvangen. Kun je het modem terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht dat je telefoon het dan zal doen.
Graag ontvang ik je adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht zodat ik je je inloggegevens kenbaar kan maken.
Hallo Mahbub, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van telefonie en geen brief met inloggegevens hebt ontvangen. Kun je het modem terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht dat je telefoon het dan zal doen.
Graag ontvang ik je adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht zodat ik je je inloggegevens kenbaar kan maken.

Ik heb uw een bericht verstuurd!

Dank u wel.
Badge
check hier: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/klacht-67378

Kan goed zijn dat het niet aanstaat, zo hebben ze mij ook genaaid!!
Reputatie 8
Badge +17
check hier: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/klacht-67378

Kan goed zijn dat het niet aanstaat, zo hebben ze mij ook genaaid!!

Deze bijdrage is volgens mij ongepast en draagt ook niets bij in de oplossing
Dank u wel iedereen, de problemen zijn al opgelost!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Mahbub. 🙂

Reageer