beantwoord

Geen vaste telefoonverbinding na migratie

• 20 mei 2019
  • 9 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 2
Mijn 92 jarige moeder kan inmiddels al 6 dagen lang geen gebruik meer maken van haar persoonlijk alarmsysteem, omdat haar vaste telefoon door de migratie analoog/digitaal door Telfort geen verbinding meer heeft.
Ondanks herhaaldelijk contact met de Klantenservice van Telfort is er, ondanks toezeggingen dat er hard aan gewerkt wordt, geen enkel zicht op een datum van herstel van haar telefoonverbinding.
Zo hoorde is pas na 3 dagen, dat "de order was blijven hangen" en dat het nu naar verwachting zo'n 5 werkdagen gaat duren voordat de telefoon weer gaat werken.
Geen concrete datum toezegging vooralsnog.
Totdat de telefoonverbinding is hersteld, is Telfort verantwoordelijk voor de veiligheid van mijn 92 jarige moeder en dus ook aansprakelijk, wanneer er iets gebeurd met mijn moeder en wij willen die verantwoordelijkheid liever zelf houden.
Eerlijk gezegd begrijp ik helemaal niets van deze ontstane situatie en ik begrijp al helemaal niet dat dit niet onmiddelijk wordt opgepakt en direct wordt opgelost.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
icon

Beste antwoord door Kristina384 21 mei 2019, 16:21

De vaste telefoonverbinding van mijn moeder is weer geactiveerd, dank zij uw begripvolle en doortastende collega van de Klachten Afdeling en tevens van uw collega van de klantenservice bij KPN. Echt petje af voor de snelle hulp in deze noodsituatie. Mijn 92 jarige moeder en ik zijn heel erg blij dat alles weer naar behoren werkt.
Overigens begreep ik dat Telfort afhankelijk was van een actie van Guidion om de verbinding weer te herstellen en nogmaals: fantastisch dat het voor elkaar is nu, met veel dank aan alle medewerkers vanTelfort, die bij het oplossen van dit incident hebben meegeholpen.
End goed al goed.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 2
Goed bericht: ik werd net, volgens afspraak, gebeld door een begripvolle en zo te horen doortastende mevrouw van de afdeling Klachten Afhandeling van Telfort en zij gaat er alles aan doen om de telefoonverbinding voor mijn moeder in orde te maken.
Hopelijk komt deze mevrouw van de Klachten Afhandeling geen obstakels meer tegen en wordt de verbinding snel hersteld.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kristina384, het is zo geen goed begin van het nieuwe abonnement van je moeder inderdaad! Zeker met een persoonlijk alarmsysteem is het belangrijk dat het zo snel mogelijk weer werkt, dat kan ik me heel goed voorstellen. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof de wijziging is vastgelopen en er een andere afdeling ingeschakeld moest worden om het door te laten lopen. Of dat ook echt het geval is weet ik niet zeker, ik heb nog geen gegevens van je moeder. Als je jouw profielpagina aan kunt vullen met haar postcode, huisnummer, klantnummer en het bewuste telefoonnummer kan ik voor je kijken wat ik hierover kan zien en kan doen!

Edit: Ik zie je toelichting over de klachtenafdeling nu, dat klinkt als een goed gesprek! Ik hoop ook dat zij het snel kan herstellen, ik wil haar natuurlijk niet in de weg zitten, maar als ik hierin ook iets voor je kan doen hoor ik het graag.
Reputatie 2
Ik heb de gegevens van mijn moeder inmiddels vastgelegd in mijn profiel pagina.
Er is ook iemand van de afdeling Klachten Afhandeling mee bezig.
Reputatie 2
Heb het klantnummer net ook nog even in mijn profiel erbij gezet, voor de zekerheid.
Inmiddels krijg ik, wanneer ik haar bel, meteen de voicemail.
Misschien kunt u de voicemail voor haar uitzetten, want mijn moeder heeft nooit voicemail gehad.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens, ik zie daarmee inderdaad dat er een collega van de klachtenafdeling mee bezig is. Ik wil me er ook graag mee bemoeien, maar gezien de situatie doe ik dat niet. Ik wil haar niet in de weg zitten of met de beste bedoelingen juist voor verdere vertraging zorgen. Ik hoor graag van je wat er uit het contact met de collega komt.
Reputatie 2
Je hebt helemaal gelijk, dat we het even over moeten laten aan uw collega van de klachtenafhandeling.
Buiten dat haar voicemail haar telefoonnummer noemt, kunnen mijn moeder en ik nog niet met elkaar bellen.
Nog even afwachten dus en mijn moeder en ik houden moed dat het nu snel in orde gaat komen. Bedankt voor zover.
Reputatie 2
En ik zal je informeren over de uitkomst van het ontstane probleem nar migratie.
Reputatie 2
De vaste telefoonverbinding van mijn moeder is weer geactiveerd, dank zij uw begripvolle en doortastende collega van de Klachten Afdeling en tevens van uw collega van de klantenservice bij KPN. Echt petje af voor de snelle hulp in deze noodsituatie. Mijn 92 jarige moeder en ik zijn heel erg blij dat alles weer naar behoren werkt.
Overigens begreep ik dat Telfort afhankelijk was van een actie van Guidion om de verbinding weer te herstellen en nogmaals: fantastisch dat het voor elkaar is nu, met veel dank aan alle medewerkers vanTelfort, die bij het oplossen van dit incident hebben meegeholpen.
End goed al goed.
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed inderdaad! Ik zie nog geen notitie van vandaag van mijn collega en ook nog geen melding dat het nummer is overgezet, maar het kan zijn dat die melding nog gemaakt moet worden. Dat het nu werkt is heel erg fijn natuurlijk, en gezien de situatie heel erg belangrijk! Ik ben ook blij dat het via de klachtenafdeling zo snel is opgepakt en opgelost, dat is een opluchting.

Reageer