Geen vaste telefoon inkomende gesprekken

Al een week lang geen vaste telefoon, inkomend. Uitgaand lukt wel. "Klantenservice" gebeld:
1. het probleem is bekend, we hebben een interne mail hierover gekregen en wordt zo snel mogelijk opgelost;
2. het duurt langer dan gedacht, maar binnen vijf werkdagen met het opgelost zijn;
3. nee meneer, binnen vijf werkdagen moet het opgepakt zijn, er wordt aan gewerkt.
Dus een week later kunnen we nog steeds niet gebeld worden.

Klantenservice kan niets voor u betekenen want het is aan een andere afdeling door die moeten het oplossen. U wordt gebeld als het opgelost is. Op de vraag wanneer? kan er geen antwoord nog een benadering gegeven worden.
Wij zijn hier helemaal klaar mee. Klantenservice heeft ook drie maal de hoorn erop gegooid, zeer onheus behandeld. Maar ja de studenten hebben ook alleen maar een scherm voor zich.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste ha676300, welkom op het forum! Allereerst excuses voor de onheuse behandeling. Dat is niet de bedoeling.
Er is een ticket aangemaakt voor dit probleem en ik zie dat de oplospartij vanochtend een monteur heeft aangestuurd. Het probleem zit in de centrale.
Ik ga ervan uit dat het morgen opgelost moet zijn en geef jou morgen weer een update. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Helaas niet opgelost, voor ons is er overigens maar één partij en dat is Telfort. Sinds vandaag ook geen uitgaande lijn meer. Vertrouwen in een oplossing lijkt ver weg. Vrijdag is er een monteur langs geweest, maar kon helaas niets voor ons betekenen. En een update hebben wij niet ontvangen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat het niet is opgelost. Kun je aangeven welke werkzaamheden de monteur heeft uitgevoerd. Het systeem geeft aan dat het namelijk is opgelost.
Heb je ook het een paar minuten van het stroom gehaald? In afwachting van jouw reactie.
De oplossing is datgene wat wij zelf aangegeven en in het eerste gesprek maar door een medewerker van jullie als "onmogelijk" en "kan absoluut niets mee te maken hebben" werd afgedaan. Betrof een overstap naar Ziggo die ik zelf annuleerde.
Reputatie 8
Badge +16
Fijn dat het is opgelost. Ik heb begrepen dat er maandag nog contact met jou wordt opgenomen.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen in de tussentijd dan hoor ik dit graag van je.
Opgelost? Helaas ook vandaag nog geen telefoonverkeer mogelijk.
En ook vandaag maar weer eens gebeld waar ons telefoonnummer blijft. Staat nu op 3 mei krijg ik te horen. Pardon? Wat een slechte service. We zijn drie weken verder! Tijd om over te stappen.
Reputatie 8
Badge +16
Excuses voor de verwarring. Ik begreep je reactie verkeerd waardoor ik er onterecht van uit ging dat het was opgelost.
Mijn collega's zijn bezig hiermee en proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben.
In de tussentijd hoef je niet meer te bellen maar kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Reageer