beantwoord

Geen vast bellen meer

  • 17 november 2012
  • 88 reacties
  • 13017 keer bekeken

Beste,

Wij hebben een alles in 1 pakket.

Nu waren we vanochtend aan het bellen, tot ineens de verbinding weg viel.
er is geen mogelijkheid tot bellen. Of gebeld worden. De hele lijn blijft dood.
De modem hebben we al tig keren herstart, en nog is het niet opgelost..

Internet & Tv werken wel gewoon..

Wat is dit probleem, en hoe kan het opgelost worden...
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 17 november 2012, 13:43

er is een landelijke storing met vast bellen dus even geduld
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

88 reacties

Beste,

Wij hebben een alles in 1 pakket.

Nu waren we vanochtend aan het bellen, tot ineens de verbinding weg viel.
er is geen mogelijkheid tot bellen. Of gebeld worden. De hele lijn blijft dood.
De modem hebben we al tig keren herstart, en nog is het niet opgelost..

Internet & Tv werken wel gewoon..

Wat is dit probleem, en hoe kan het opgelost worden...


Zelfde probleem, graag een reactie, daar wij belangrijke telefoontje verwachten
hier het zelfde wel tv en internet maar geen telefoon hoe kan dit nu
Wij ervaren ook hetzelfde probleem.

Kan klantenservice ook niet bellen want de telefoon doet het niet ;) en met mobiel ga ik niet bellen want het is veel te duur.
Graag een oplossing Telfort! 

En bij ons werkt de keuze menu nummers ook niet. Hopelijk zijn ze daarmee bezig. Maar wel heel irritant.
Kan jullie het oplossen Telfort?
Beste,

Wij hebben een alles in 1 pakket.

Nu waren we vanochtend aan het bellen, tot ineens de verbinding weg viel.
er is geen mogelijkheid tot bellen. Of gebeld worden. De hele lijn blijft dood.
De modem hebben we al tig keren herstart, en nog is het niet opgelost..

Internet & Tv werken wel gewoon..

Wat is dit probleem, en hoe kan het opgelost worden...


Zelfde probleem, graag een reactie, daar wij belangrijke telefoontje verwachten


hier het zelfde wel tv en internet maar geen telefoon hoe kan dit nu 
Ik heb sinds vanochtend ook dit probleem (Schiedam).
Bij ons ook hetzelfde. Geen telefoon. Omgeving Vlaardingen. Online helpdesk wachttijd meer dan 15 min.!!!!!!!! kosten 10ct/min. Dat gaan we dus niet doen. Telfort graag snel een oplossing!!
hier ook hetzelfde. Geen telefoon. Groningen. pfff zit net een weekje bij telfort, :mad:
Badge
Hier in Amsterdam ZO hetzelfde probleem
Reputatie 1
Badge +2
Ben niet de enige zie ik op dit forum, maar gister weer eens in mijn weekenhuis Beekbergen blijkt de telefoon afgesneden! Kan niet bellen of gebeld worden. Internet werkt wel, maar even gekeken in modem, telefoon nummer is niet geregistreerd, activeren middels button werkt niet. Balen .....
 (Phone log: Register Fail, error_cause 82 )
Zou Sinterklaas hier mee te maken hebben 😃
en jawel hoor...........ook in Goes geen telefoon (wel internet en tv). Ook opnieuw opstarten werkt niet.
denk dat de telefoonie er in heel nl er uit licht wij hier pekela
Badge
Yep, VoiP down, ook in Alkmaar.
hallo,

Wij vinden telfort nu echt lastig worden. We moesten paar weken langer wachten dan de gewenste datum telkens als ik de klantenservice bel. krijg ik steeds 
andere informat de wacht tijden zijn te lang! Ik heb omdat het niet goed geregeld was bij telfort meer dan € 80 extra betaald aan mijn provider en heb alleen maar telfort gebeld! vandaag hebben we weer een probleem we kunnen niet bellen of gebeld worden met de vaste lijn. klanten kunnen mij niet bellen en omdat ik meer dan twee weken extra heb gewacht voor een verhuizing in hetzelfde straat konden onzze klanten ons ook niet bereiken. Vandaag wil ik de klantenservice bellen maar jah de wachtijd is meer dan 20 minuten. Ik wil dit allemaal vergoed krijgen anders ga ik echt overstappen naar KPN! Bij kpn is alles wel goed geregeld,de wachtijden zijn veel minder en de klantenservice is gratis!
Badge +1
Sinds vandaag ook geen (Voip) telefoon (Hoogvliet)
yep in brabant hetzelfde probleem. heb alle kabels al 3 keer nagelopen. router al een aantal keer reboot. maar helaas kan nog steeds niet bellen.
Hier hetzelfde (Heerlen), de error in het log is:
12012-11-17 13:29:13infoSIP Registration: SIP:xxxxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
Modem al gereboot, en al een keer 30 seconden van de stroom af.
Badge +1
Je bent niet de enige, als ik het zo lees (op het forum) half nederland hetzelfde probleem met Telfort (inclusief mezelf)
Sinds vandaag geen vast bellen meer.
Al dsl lijn reset gedaan maar helpt niet.
Niets aan de bekabeling gewijzigd.

Zijn hier meer die dit probleem hebben?
Geen storingsmelding op telfort site.
In Meeden (groningen) ook geen vast bellen...
Internet en tv werkt wel.
Leuk joh...telfort....:p en wat zijn ze toch snel met reageren :eek:
Hallo,

Hier hetzelfde probleem.
Reputatie 8
Badge +16
Er is een storing je bent niet de enige
Reputatie 8
Badge +16
er is een landelijke storing met vast bellen dus even geduld
Ook hier werkt de thuis telefoon niet vandaag!!