beantwoord

Geen telefoonverkeer vaste telefoon mogelijk

• 24 maart 2017
  • 6 reacties
  • 468 keer bekeken

Een soortgelijke storing werd in december 2016 opgelost door de tweede telefoonuitgang te activeren en enkele instelling te wijzigen op afstand.
Nu is er wederom storing, geen inkomend of uitgaand telefoon mogelijk.
Reeds diverse zachte resets uitgevoerd, geen resultaat.
Harde reset (terug naar fabrieksinstellingen( niet mogelijk i.v.m. aangepaste instellingen n.a.v. bovenstaand.
Wat te doen??
icon

Beste antwoord door B.E. 24 maart 2017, 11:33

Alles (TV, internet, wifi en telefoon) werkt nu naar behoren. Ik laat het maar zo en heb de backup van vandaag gemarkeerd als wellicht foutief. Nogmaals bedankt voor je nuttige aanwijzingen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
[...]
Harde reset (terug naar fabrieksinstellingen( niet mogelijk i.v.m. aangepaste instellingen n.a.v. bovenstaand.

Wat bedoel je hiermee precies..?
Je kan een backup maken van de instellingen en deze instellingen dus na een reset terugzetten.
Ok, zal 's kijken hoe dat gaat.
Haha, ik had nog een backup staan, direct gemaakt na de vorige storing. Na een nieuwe backup gemaakt te hebben heb ik de oude geladen. Bedankt voor je suggestie Enterprise, alles werkt nu weer. :D
Wel zie ik verschil in grootte tussen de backup van december 2016 en die van vandaag, enkele honderden bytes.
Kan er nu iets anders misgaan?
Reputatie 8
Badge +10
Haha, ik had nog een backup staan, direct gemaakt na de vorige storing. Na een nieuwe backup gemaakt te hebben heb ik de oude geladen. Bedankt voor je suggestie Enterprise, alles werkt nu weer. :D
Graag gedaan... ;)

Wel zie ik verschil in grootte tussen de backup van december 2016 en die van vandaag, enkele honderden bytes.
Kan er nu iets anders misgaan?

In principe niet, maar het is mogelijk dat in die nieuwe back-up nu dus de fout zit die de verstoring van de telefoon veroorzaakt(e).
Als je nieuwsgierig bent dan zou je die nieuwe back-up nu terug kunnen zetten en dan kijken of je telefoon weer deze storing geeft.
Zo ja, weg met die nieuwe back-up en de oude bewaren voor noodgevallen... 🙂
Alles (TV, internet, wifi en telefoon) werkt nu naar behoren. Ik laat het maar zo en heb de backup van vandaag gemarkeerd als wellicht foutief. Nogmaals bedankt voor je nuttige aanwijzingen.
Reputatie 8
Badge +10
Verstandig... ;)
En graag gedaan.

Reageer