beantwoord

Geen telefoon, wel voicemail

• 7 september 2017
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Er is bij mij 1 sept j.l. :3 in 1 standaard geïnstalleerd door monteur.
TV en internet werken perfect, maar tot op heden geen (vaste) telefoonverbinding mogelijk.
Als ik mijn eigen nummer bel; krijg ik meteen de voicemail. Als ik zelf probeer te bellen; krijg ik een in-gesprektoon.Telefoon geeft ook geen beltoon.
Heb even op de website gekeken; er zou namelijk een voicelampje moeten branden, maar dit doet het niet.Groene kabel zit wel in Phone 1

Graag een oplossing voor dit probleem!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 september 2017, 16:50

Hoi Lvoicemail, welkom op het forum. Wat onhandig dat je al 10 dagen zonder telefoon zit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uit mijn gegevens haal ik dat je telefonie op dit moment zich wel registreert in het modem en het voicelampje daarom ook zou moeten branden. Voor de zekerheid heb ik nog een keer de instellingen naar je modem gepusht. Kan je me laten weten of je telefoon hierdoor werkt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Lvoicemail, welkom op het forum. Wat onhandig dat je al 10 dagen zonder telefoon zit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uit mijn gegevens haal ik dat je telefonie op dit moment zich wel registreert in het modem en het voicelampje daarom ook zou moeten branden. Voor de zekerheid heb ik nog een keer de instellingen naar je modem gepusht. Kan je me laten weten of je telefoon hierdoor werkt?
Bedankt voor je hulp Wieger; mijn telefoon doet het nu.

Reageer