beantwoord

Geen telefonie meer na hardreset modem

• 20 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 271 keer bekeken

Badge
Ik moest de modem voor de zoveelste keer een reset geven omdat de draadloze tv ontvangers er steeds mee stoppen te werken. Nu werken deze weer na een hard reset van de modem, maar nu werkt telefonie niet meer, en in de modem zelf staat er geen nummers actief is en kan nergens vinden om het zelf te fixen,
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 oktober 2018, 12:30

Hoi jelle.poort, wat gek dat de telefoon niet meer werkt na een reset. Dat is wel apart. Ik heb dan even gekeken, ik zie dat de vaste lijn wel staat ingeschakeld. Technisch zou het moeten werken. Zou je het modem eens stroomloos willen maken voor 2 minuten? Mocht dat niet werken, dan nog een reset? We horen graag of de telefoon weer terug komt.

Ik heb geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat de telefonie weer werkt. Zo niet, dan weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je
Heb je deze service pagina al eens doorlopen?
Er zijn betere manieren om problemen met je verbindingsset te verhelpen dan een modem reset.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mijn-verbindingsset-werkt-niet-goed.htm
Badge
Gaat dus om het feit dat telefonie het niet meer doet, en dat het zelfs in de modem niet meer herkent wordt
Nog een reset proberen?
Je reset op de goede manier?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Als je telfoon weer terug is toch de link over de adapters eens bekijken.
Hoef je ook niet steeds te resetten. Dat moet echt niet nodig zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi jelle.poort, wat gek dat de telefoon niet meer werkt na een reset. Dat is wel apart. Ik heb dan even gekeken, ik zie dat de vaste lijn wel staat ingeschakeld. Technisch zou het moeten werken. Zou je het modem eens stroomloos willen maken voor 2 minuten? Mocht dat niet werken, dan nog een reset? We horen graag of de telefoon weer terug komt.
Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat de telefonie weer werkt. Zo niet, dan weet je ons te vinden.

Reageer