Geen nummerherkenning op de Giga Set

• 29 maart 2017
  • 3 reacties
  • 897 keer bekeken

Ik heb ook een probleem met nummervermelding, het werkt niet bij de Giga set lijkt het.
Graag even nakijken of alles goed staat. Anders zal ik zo iets moeten aangeschaffen,
ARTECH EX700 FSK-DTMF / DTMF-FSK CONVERTER.
Volgens Google lijkt dat Ziggo FSK gebruikt en Telfort DTMF. Bij Ziggo werkte het zonder iets aan te passen op de Giga set.

Heb ook al dit geprobeerd,

Automatisch overeenkomen van de TDK-transmissie Nee

Zendinstellingen voor de TDK-transmissie Geluid RFC 2833 SIP-info

Bij het gebruik van een G722-codec (wideband-aansluiting) kunnen DTMF-signalen niet als geluid worden doorgegeven.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi inday,

Helaas zie ik van meerdere gebruikers deze melding.

Het lijkt inderdaad te maken te hebben met het feit dat de V10 met de huidige software geen FSK ondersteunt en het nummer daarom niet goed door kan komen.

Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht, dan ga ik voor je kijken naar wat er mogelijk is.

Zie je reactie tegemoet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi inday,

Dank voor de gegevens.

Ik verwacht inderdaad dat nummerherkenning niet lekker doorkomt door een 'protocol-onderhandeling probleem' De Gigaset verlangt van de V10 een andere manier van communiceren dan nu het geval is (FSK i.p.v. DTMF). Mijn collega's die hierover gaan heb ik hierop geattendeerd. Wij gaan kijken wat er hierin kunnen betekenen.

Voor nu moet ik je teleurstellen; nummerherkenning zal op korte termijn niet gaan werken in de 'setting' die je nu hebt. Zodra ik meer weet, trek ik aan de spreekwoordelijke bel.

Ik hoop op je begrip.
Michael, bedankt, er zijn ergere dingen in het leven. Zal wel een keer goed komen dan.

Reageer