Geen nummerherkenning inkomende gesprekken

• 4 mei 2016
  • 10 reacties
  • 860 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een week of twee geen nummerherkenning meer bij inkomende gesprekken.
gaarne een oplossing voor dit probleem.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt dit zelf instellen in mijn telfort
Reputatie 8
Badge +16
edit; al beantwoord
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie,maar ik bedoel nummerherkenning inkomende gesprekken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo joop, gebeurt dit bij alle inkomende gesprekken of bij enkele gevallen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hallo Stephen, Ja bij alle inkomende gesprekken, maar het heeft altijd gewerkt, ongeveer twee weken geleden viel het mee mij op dat ik de inkomende net meer zag.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Joop. Wellicht dient er dan een instelling in het modem te worden gewijzigd. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn.
Bij mij thuis is precies hetzelfde aan de hand, ook sinds een paar weken zijn alle inkomende gesprekken "onbekend "
Wat is de oplossing ?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeroen, kun je het modem een harde reset geven? Mocht dit niet hebben geholpen dan graag testen met een andere telefoon en andere telefoonkabel. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Hoi Stephan,

Ik ga mijn modem niet hard resetten ( dan ben ik al mijn instellingen kwijt), ook een andere telefoon heeft geen zin ( ik heb niet eens een andere telefoon). Het heeft altijd zo gewerkt met het huidige modem in combinatie met mijn telefoon.
Er moet iets anders zijn wat dit sinds kort veroorzaakt.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Jeroen! We moeten echter alles kunnen uitsluiten. Van je instellingen kun je een back up maken zodat je de harde reset alsnog kunt doen. Een andere telefoon bijvoorbeeld lenen van de buren of vrienden kan jouw telefoon mogelijk uitsluiten. Zou je ook nog kunnen testen met een andere telefoonkabel?

Reageer