beantwoord

geen melding telefonische overlast

epmar
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Wij hadden problemen met onze internetverbinding en hebben een nieuw modem gekregen, die wij op 16 oktober hebben geinstalleerd. Sindsdien worden wij praktisch dagelijks gebeld, soms om de dag, soms 2x op een dag en dan staat op het scherm van de (vaste)telefoon: "geen melding". Op de bellerlijst worden deze oproepen ook vermeld. Als we de telefoon opnemen is onmiddellijk de lijn verbroken. Het is geen afgeschermd of geheim nummer, want dan komt er geen vermelding op het scherm. ik heb dit telefonisch aan Telfort gemeld en men adviseerde het modem te resetten. dit had echter geen resultaat.Ik heb dit op het Kpnforum gemeld en daar kreeg ik van moderator Koen het advies om de stroom van de decttelefoon even af te sluiten. Dit heeft echter geen resultaat gehad. Hij zei dat het waarschijnlijk een technisch probleem is. Ik heb na overleg met de klantendienst van telfort weer een nieuw modem gekregen, maar ook nu werden we weer gebeld. Wij zitten niet op de kabel of glasvezel. Weet iemand een oplossing
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 14 november 2017, 19:26

Hallo epmar, welkom op het forum! Wat vervelend dat je telefonische overlast ervaart. Ik zie dat je vanmiddag hierover contact hebt gehad met de klantenservice. Het enige dat wij nog voor jou kunnen doen is jouw een ander telefoonnummer toewijzen.
Om dit in gang te zetten kun je de overlast melden via onderstaande link. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Telefonische overlast vaste telefoon

Bekijk reactie

1 Reactie

Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo epmar, welkom op het forum! Wat vervelend dat je telefonische overlast ervaart. Ik zie dat je vanmiddag hierover contact hebt gehad met de klantenservice. Het enige dat wij nog voor jou kunnen doen is jouw een ander telefoonnummer toewijzen.
Om dit in gang te zetten kun je de overlast melden via onderstaande link. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Telefonische overlast vaste telefoon

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P