beantwoord

FRITZ!Box 7340: Waarom kan ik geen service nummers bereiken (0900, 0800 etc)?

• 30 november 2012
  • 4 reacties
  • 2702 keer bekeken

Badge
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem (hopelijk). Ik heb het alles-in-1 pakket van Telfort en heb mijn fritz 7340 rechtstreeks aan de lijn hangen.
Alle normale telefoonnummers werken wel (020, 038, 0572 etc etc), maar alle servicenummers werken niet (0900, 0800 nummers etc).
Ik krijg dan in de display van mijn Siemens AL14H handset het volgende te zien en ook een in-gesprek toon: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿf

Ook staat het betreffende servicenummer niet bij gebelde nummers in de fritzbox.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ben ook al wat aan het pingelen geweest met de area code instelling, maar tot nu toe niet succesvol.

Als iemand de tijd heeft om mij te helpen, dan zeer graag 🙂 Alle hulp is welkom en wordt gewaardeerd!

Gr,

Wout
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 1 december 2012, 22:24

Gokje, log even in op Mijn Telfort.

Ga midden onder naar Mijn Instellingen - Instellingen Vast bellen wijzigen - ik wil mijn instellingen wijzigen.

Bij Nummerblokkade - Staat hier een blokkering voor 0900 betaallnummers? Zo ja dan is dat je probleem.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

4 reacties

Badge
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem (hopelijk). Ik heb het alles-in-1 pakket van Telfort en heb mijn fritz 7340 rechtstreeks aan de lijn hangen.
Alle normale telefoonnummers werken wel (020, 038, 0572 etc etc), maar alle servicenummers werken niet (0900, 0800 nummers etc).
Ik krijg dan in de display van mijn Siemens AL14H handset het volgende te zien en ook een in-gesprek toon: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿf

Ook staat het betreffende servicenummer niet bij gebelde nummers in de fritzbox.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ben ook al wat aan het pingelen geweest met de area code instelling, maar tot nu toe niet succesvol.

Als iemand de tijd heeft om mij te helpen, dan zeer graag 🙂 Alle hulp is welkom en wordt gewaardeerd!

Gr,

Wout

Probleem is nog niet verholpen hoor. Heb verder wel stabiele telefonie. De FRITZ!box draait op F/W 99.05.22. Heb in de pub ftp van AVM ook een .23 beta gezien, maar durf deze er nog niet op te zetten. Heeft iemand misschien al de .23 beta geprobeerd?
Reputatie 8
Badge +16
Ga midden onder naar Mijn Instellingen - Instellingen Vast bellen wijzigen - ik wil mijn instellingen wijzigen.
Bij Nummerblokkade - Staat hier een blokkering voor 0900 betaallnummers? Zo ja dan is dat je probleem.
Badge

Hartstikke bedankt. Dit was inderdaad het geval!
Nogmaals bedankt voor de snelle hulp. Dan kan ik weer bellen :D
Reputatie 1
Op deze site: 0800 Nummers van www.skyblock.nl vind u een overzicht van ALLE gratis 0800 telefoon nummers die vanuit Nederland gratis te bellen zijn. Het kan zijn dat als u met een mobiele telefoon belt, dat u uw mobiele gesprekskosten dient te betalen. Maar het is in ieder geval goedkoper dan een duur 0900 nummer wat kan lopen tot € 1,30 per minuut.