firmware update noodzakelijk voor vast bellen en netwerk?

  • 20 maart 2013
  • 2 reacties
  • 1827 keer bekeken

Badge
Sinds een paar weken ben ik klant van Telfort met een Internet, TV en vast bellen abonnement. Het aansluiten thuis ging prima, bij Telfort hebben ze wat meer tijd nodig, ook prima. Alles is goed aangesloten en de laatste firmware update waardoor mijn vaste telefoon het ging doen, ging ook prima. Daardoor ging mijn interne netwerk ook weer prima, de 15006 foutmelding was gelukkig weg.

Ik woon in Amsterdam en iemand die mij vanuit Amsterdam belde zonder 020 voor mijn nummer vertelde dat mijn telefoonlijn het niet deed.
Vanmorgen weer mijn interne netwerk willen gebruiken en weer 15006 foutmelding.

Hoe verhelp ik dit?
Hoe lang duurt het voor Henk van Telfort reageert?

2 reacties

@Bernadette

In de afgelopen dagen is er nieuwe firmware gepushed. (versie V3.11(TUE.5)-2_20130307)
Hierdoor blijkt een aantal problemen opgelost.

Check dus even welke firmwareversie er nu draait.
Reputatie 6
Badge +7
anders vooer eens een reset uit op je modem paperclip achterin het modem steken voor ongeveer 20a 30 sec tot hij opnieuw opstart en kijk dan eens wat hij doet.

Reageer