beantwoord

Factuur november 2017

• 30 juli 2018
  • 4 reacties
  • 445 keer bekeken

Ik wil graag een Gespecificeerd factuur van november 2017. met daarin de gebelde nummer ontvangen. Al een paar keer gebeld met Telfort maar geen duidelijk antwoord ontvangen
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 augustus 2018, 14:35

Hallo Rositadamrie, welkom op het Telfort forum! Ik zie inderdaad dat je al gesproken hebt met de klantenservice, maar daarmee is het nog niet gelukt zo te zien. Ik heb je deze factuur nu net gestuurd, op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul in je forumprofiel je klantnummer, postcode+huisnummer in dan weet Telfort om wie het gaat, je topic wordt beantwoord op volgorde van binnenkomst
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rositadamrie, welkom op het Telfort forum! Ik zie inderdaad dat je al gesproken hebt met de klantenservice, maar daarmee is het nog niet gelukt zo te zien. Ik heb je deze factuur nu net gestuurd, op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden 🙂
Beste Jasper, dank voor je bericht. Ik heb de factuur inderdaad ontvangen alleen wil ik graag een gespecificeerde factuur, met de gebelde nummers zichtbaar. Hoor graag van je. Groet Rosita
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem 🙂 De gespecificeerde factuur kan ik niet nasturen, die is voor mij namelijk niet zichtbaar. De specificatie is alleen via de MijnTelfort te bekijken tot een periode van 6 maanden terug. Ik heb voor je gekeken of ik de specificatie op een andere manier kan achterhalen, maar dat is het niet het geval. De factuur die ik je gemaild heb is de enige factuur die er is van november 2017.

Reageer