beantwoord

Extra opties nadat mijn voicemail is ingesproken. Hoe haal ik die weg?

• 30 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 601 keer bekeken

Hallo Telfort,
De titel van mijn vraag klopt niet goed, maar kan niet vinden hoe dit te veranderen.
Mijn probleem met voicemail (vaste telefoon) is:

als iemand belt krijgt hij de voicemail, dan mijn persoonlijke boodschap en dan de piep om wat in te spreken.
Maar...na al een paar seconden komt er de stem van de ''Telfort juffrouw'' met:
''om dit bericht te beluisteren toets.., om opnieuw in te spreken toets.., om te verzenden toets.....'' kortom... degene die wat wil inspreken krijgt hier amper de kans voor, want wordt afgebroken na een paar tellen!!
Vragen:
- hoe is de tijd om een boodschap in te spreken te verlengen
en;
- kan die stem van de juffrouw met al die opties niet weg?
Dus dat je gewoon alleen de piep krijgt om wat in te spreken en dat iemand vervolgens ruim de tijd heeft voor zijn/haar bericht.

Bij de instellingen via 1233 vind ik hierover niets terug of ik snap het niet
Graag hulp!
vriendelijke groet,
Jettie
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 november 2017, 16:13

Hoi Jettie, ik zie dat je afgelopen zaterdag ook nog contact hebt gehad met een collega van me. Hierin heb je aangegeven dat je voicemail weer naar behoren werkt en je berichten weer kan inspreken als vanouds. Het probleem is dus verholpen. 🙂
Bekijk reactie

11 reacties

De instellingen voor voicemail op de vaste lijn vind je via mijn telfort thuis Ik meen dat de 1233 opties puur voor mobiel zijn.
Over die korte inspreek tijd durf ik verder niks te zeggen.
Bedankt voor de reaktie, ja, dat weet ik, ik kwam er niet uit.
Nu heb ik net mijn begroeting opnieuw geactiveerd en opeens lijkt het opgelost, langere inspreektijd.
Of het zo blijft is even afwachten.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi jettie61, goed om te horen dat je met het advies van Galdor al een stapje verder bent gekomen. Die boodschap komt er niet meer achteraan. Heb de titel nog een beetje aangepast voor je. Kan je mij over een week laten weten of alles nog steeds naar wens is?
Ja Wieger- Telfort, dat is goed, probleem was de veeeeel te korte tijd om wat in te spreken, er komt nog wel steeds achteraan de juffrouw met ''verzenden'' of ''opnieuw inspreken'' enz. beetje irritant, maar dat kan misschien niet anders. Ik mis overigens erg de voicemail via mail mogelijkheid- en velen met mij weet ik.
Maar dat is wat anders natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +13
Die opties heb je inderdaad na het inspreken. De wens van een mailtje ontvangen heb ik inderdaad al vaker gehoord. Die wens is bekend. Al zal deze functie niet op korte termijn beschikbaar worden. 😞
Wieger van Telfort, het is hopeloos!!
Na uitproberen is het weer mis: het gaat er dus om dat iemand amper kans krijgt wat in te spreken in de voicemail, bij gebrek aan tijd daarvoor.
Na mijn korte bericht van ''na de piep wat inspreken'' komt na een aantal seconden die juffrouw van Telfort het al afbreken met de diverse opties.
Help! Ik krijg al van diverse mensen klachten dat ik niet meer bereikbaar ben op mijn voicemail omdat ze dus geen tijd krijgen om wat in te spreken
En dat is dus NIET in te stellen via 1233, dus verwijzingen daarheen heb ik niks aan.
Het gaat dus om de veeeeeeeel te korte inspreektijd voor bellers (slecht paar seconden)
Hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi jettie, dan heeft het opnieuw instellen geen effect gehad. Dat is jammer. Ik ga dit doorzetten naar de collega's die het telefonieplatform beheren. Zij zullen deze melding verder onderzoeken. Als ik bericht terug heb, dan laat ik het je weten.

Wel kan je nog kijken of je een paar berichten kan verwijderen. Soms biedt dat nog een oplossing. Ook ben ik benieuwd of je daadwerkelijk iets inspreekt of stil blijft. Als je stil blijft, dan schakelt de voicemail zichzelf uit.
Wieger-Telfort bedankt voor je reaktie en het doorgeven aan je collega's, ik wacht je reaktie daarover dan even af.
Ik heb geen berichten meer in de voicemail, die had ik verwijderd (toets 3), bij het uittesten door mezelf te bellen heb ik daadwerkelijk wat ingesproken, maar halverwege het inspreken van de eerste zin komt die juffrouw dan al.
Ik hoorde dit ook terug van een kennis die wat wilde inspreken, maar de kans niet kreeg om zijn zin af te maken.
Reputatie 7
Badge +13
Helder, was even een veiligheidscontrole. Daar ging ik al van uit, al is het vragen natuurlijk de snelste methode om het te weten. Bedankt voor de snelle reactie. Als ik wat hoor van mijn collega's, dan laat ik het je weten.
Reputatie 7
Badge +13
Mijn collega's hebben de melding nog in onderzoek, Jettie. Ik heb nog geen inhoudelijke reactie terug gehad.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jettie, ik zie dat je afgelopen zaterdag ook nog contact hebt gehad met een collega van me. Hierin heb je aangegeven dat je voicemail weer naar behoren werkt en je berichten weer kan inspreken als vanouds. Het probleem is dus verholpen. 🙂

Reageer