beantwoord

experiabox v10 vaste telefoon werkt niet

• 1 januari 2017
  • 10 reacties
  • 3250 keer bekeken

Reputatie 1
Na omwisseling router ivm defecte experiabox v8 en nu een experiabox v10 werkt onze vaste telefoon niet.
Na gisteren gebeld te hebben met telfort werd er gezegd dat er een storing in onze regio was.
Heb de box al meerdere keren opnieuw opgestart en van alles geprobeerd maar krijg het niet werkend.
Zitten nu dus zonder telefoon.
Graag advies/hulp van telfort gewenst.
icon

Beste antwoord door allenjohn 2 januari 2017, 18:15

Is inmiddels opgelost vaste telefoon werkt . Dank aan medewerkers van Telfort voor goede service!
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 1
Ingelogd in de experiabox v10 onder voip. Zie dat SIP 1 niet geregistreerd is ? Bij de telefoontest op SIP 1 gaat de telefoon wel over.
Dus verbinding met router is goed. Lijkt erop dat mijn telefoonnummer nog niet is geregistreerd in de router of bij telfort?
Reputatie 8
Badge +17
Geef je modem eens een harde reset door het reset knopje 10 sec in te drukken, wellicht komen de gegevens dan wel mee
Reputatie 1
Heb de modem net als gisteren een harde reset gegeven, ook dan nog steeds geen vaste telefoon. Onder Voip staat bij SIP 1 nog steeds: niet geregistreerd.
Heb hetzelfde probleem hier, Nieuwe modem gisteren aangesloten. Geen telefoon SIP 1 nog steeds: niet geregistreerd. en geen TV.
Reputatie 8
Badge +17
Lijkt erop dat er een storing is met vast bellen zie op het forum nog wat meldingen hierover
Raar dat ze die storing niet vermelden op deze site: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Reputatie 8
Badge +19
Zit de telefoon niet op SIP2 (tweede telefoonpoortje) bij de V10..?
Reputatie 1
Nee, telefoon zit op SIP1. Als ik ingelogd ben op de router kan ik onder Voip ook de aansluiting testen. Dan gaat de telefoon wel over.
Dus is hij goed aangesloten. SIP2 is volgens mij voor een tweede toestel.
Reputatie 1
Heb hetzelfde probleem hier, Nieuwe modem gisteren aangesloten. Geen telefoon SIP 1 nog steeds: niet geregistreerd. en geen TV.

Met de tv had ik gisteren ook, na gebeld te hebben met telfort moest ik in de ontvanger de software verwijderen en opnieuw opstarten.
Kan denk ik ook door de ontvanger helemaal uit te doen en deze weer aan te zetten, dan laadt hij alle software en zenders opnieuw en
zou hij het moeten doen. Heeft bij mij perfect gewerkt en kon weer tv kijken.
Reputatie 1
Is inmiddels opgelost vaste telefoon werkt . Dank aan medewerkers van Telfort voor goede service!

Reageer