Goedemiddag,
Ik heb sinds kort de Experiabox v10A, nogal beperkt in de mogelijkheden en ‘t menu.
Nu wilde ik dus mijn VOIP budgetphone nummer aanmaken onder “Telephony > Phone Device” Here you can create or configure your phone device….
Het enige wat je kunt wijzigen is de naam van de telefoon, en onder ‘outgoing number” staat dan ‘none’ en onder ‘incoming’ staat dan “all” , geen enkele mogelijkheid tot het invoeren van username, password van je SIP account en SIP server adres ook niet. Ik heb achter mijn Experiabox de Netgear GS105Ev2 switch aangesloten omdat ik tekort aan LAN poorten had op de Experia v10A. Zijn er nog mogelijkheden om VOIP werkend te krijgen? Alvast bedankt !
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
Beste antwoord door Tuut-Tuut
Nee, helaas zowel in de V10 alsook de V10a is er geen mogelijkheid om je eigen VOIP account toe te voegen. Als alternatief zou je kunnen zoeken naar een apart ATA kastje of overstappen op een eigen modem zoals een Fritzbox welke wel die mogelijkheid bied.