beantwoord

Er word elke dag gebeld bij het opnemen is er niemand en ook geen nummer?

• 7 mei 2012
  • 4 reacties
  • 2578 keer bekeken

Badge +1
Ik heb al sinds een maand dat elke werkdag mijn vaste telefoon afgaat en bij opnemen is er niemand aan de lijn, ditzelfde gebeurd ook bij mijn Prepaid telefoon waarvan het abbonement ook bij telfort is afgesloten.
Maar het gekke is dat bij de telefoon van mijn vrouw dat niet gebeurt.
Ik heb dit al eens eerder bij dit forum zien staan maar toen was er geen oplossing, mijn vraag is er inmiddels al wel iets bekend om dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door rcs 14 mei 2012, 12:50

Ik heb dat ook wel eens gehad, als je op de tel. kijkt zie je dan anoniem?
zoja, dan wordt je waarschijnlijk gebeld door een computer en dan na een paar dagen wordt je gebeld of je ergens lid van wil worden of een abo ergens op nemen.
je moet je dan aanmelden bij het bel me niet register en dan heb je er voor 90% geen last meer van, is mijn ervaring hoor.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Misschien is je account gehacked ? verander eens je password, en kijk of het ophoud...
Badge
Ik heb dat ook wel eens gehad, als je op de tel. kijkt zie je dan anoniem?
zoja, dan wordt je waarschijnlijk gebeld door een computer en dan na een paar dagen wordt je gebeld of je ergens lid van wil worden of een abo ergens op nemen.
je moet je dan aanmelden bij het bel me niet register en dan heb je er voor 90% geen last meer van, is mijn ervaring hoor.
Badge +2
Wat rcs zegt, dat zijn telefooncentrales van outbound callcenters. Aanmelden bij Bel-me-niet register helpt.

Hugo
Badge +1
Sorry Allemaal voor de late reaktie ik was in de veronderstelling dat ik via de mail reakties zou krijgen en bedankt voor de reakties, deze storing is na een week vanzelf gestopt.
Ik had het ook telefonisch met de storingsdienst besproken en die wist ook niet wat het was maar hij zou er melding van maken , of dat nu geholpen heeft weet ik niet maar de klacht is weg.

Vriendelijke groet Ad van Alphen.

Reageer