beantwoord

Één week na aansluiting nog geen telefoonnummer

• 8 februari 2017
  • 12 reacties
  • 344 keer bekeken

23 januari heb ik mij aangemeld bij telfort voor een alles-in-één-pakket (tv, internet en een vaste telefoonaansluiting). De ingangsdatum van het abbonnement is 31 januari en de dag daarna ben ik door de monteur aangesloten. TV werkt en internet werkt, telefoon niet. Hierdoor heb ik met de klantenservice contact opgenomen. De mevrouw waarmee ik sprak vertelde mij dat er iets mis was gegaan en dat alsnog ik zou worden aangemeld voor een vaste lijn. Dit kon een maximaal een week duren. Nu een week later: geen verandering! Wanneer word ik aangesloten?!

Nog iets anders, ik heb mijn pakket telefonisch besteld. De verkoper vertelde mij (zonder dat ik er om vroeg) dat het maandelijkse bedrag rond de 25e van de maand zou worden afgeschreven. Nu is gisteren (7 feb) dus het abbonnementsgeld al afgeschreven. Geen probleem maar zeg dan gewoon niet zomaar dat het de 25e wordt afgeschreven.:?
icon

Beste antwoord door Stephen 9 februari 2017, 10:42

Bedankt voor jouw gegevens Richard! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Jouw telefoonverbinding wordt 13 februari 2017 opgeleverd.
De abonnementskosten worden altijd ronde de 7e van de maand afgeschreven en niet de 25e zoals mijn collega heeft aangegeven. Excuses voor de ontstane verwarring.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

12 reacties

In de titel staat geen telefoonnummer.
Heb je je eigen nummer niet opgekregen of werkt de telefoon lijn niet?
Heb je je modem al een keer uit en weer aan gezet?
Welke ledjes branden op je modem en welke kleur?

Wat betreft de 1e factuur:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/eerste-factuur-internet-tv-en-bellen.htm
Webcare kan desgevraagd de incassodatum aanpassen.
In de titel staat geen telefoonnummer. --> Klopt
Heb je je eigen nummer niet opgekregen of werkt de telefoon lijn niet? --> Beide
Heb je je modem al een keer uit en weer aan gezet? --> Ja
Welke ledjes branden op je modem en welke kleur? --> Geen (van de telefoonaansluiting dan)
Welk modem heb je dan?
De V8/10 hebben geen telefoon ledje meer. Alleen service, en die monitort ook je tv aansluiting.
Of heb je er een eigen modem aangesloten?
Ik heb de V10.
En welke kleur heeft het ledje Service?
services brand groen
En heb je al eens een telefoontoestel aan phone 1 of phone 2 gekoppeld?
Ja, ik heb het ook getest via het modem. Werkt allemaal prima. Het ligt niet aan een technisch defect van mijn kant. Telfort zit te prutsen.
Ik zie net in "Mijn Telfort" dat het simpelweg nogsteeds niet door Telfort is aangepast. Heb het maar zelf gedaan. Topic kan op slot wat mij betreft.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van vast bellen. Ik ontvang graag je adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Richard! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Jouw telefoonverbinding wordt 13 februari 2017 opgeleverd.
De abonnementskosten worden altijd ronde de 7e van de maand afgeschreven en niet de 25e zoals mijn collega heeft aangegeven. Excuses voor de ontstane verwarring.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bedankt Stephen!

Reageer