beantwoord

Doorschakelen vaste telefonie via nieuwe hardware?

• 8 juli 2015
  • 1 reactie
  • 803 keer bekeken

Besten,

Sinds een aantal maanden ben ik als zelfstandige vooral thuis aan het werk. Echter ben ik ook veel onderweg en daarvoor wil ik graag mijn vaste telefoon doorschakelen. Ik heb in verschillende topics al gelezen dat doorschakelen met een particulier abonnement niet mogelijk is. Wat mij echter verbaasde is dat het met een zakelijk abonnement wel mogelijk is om door te schakelen.

Het wordt wel erg omslachtig om naast mijn huidige (particuliere) abonnement een zakelijk telefoon abonnement te nemen, wat ook nog eens 21 euro per maand extra kost, alleen om door te kunnen schakelen.

Weet iemand of het mogelijk is om met een toevoeging van hardware als een centrale, wellicht andere telefoon, of iets dergelijks wel mogelijk is om met het alles-in-een abonnement van Telfort te kunnen doorschakelen?

Ik sta voor elke oplossing open!

Bij voorbaat dank!!

Met groet,
Gijs
icon

Beste antwoord door Stephen 10 juli 2015, 16:35

@Gijs_Utrecht,

Welkom op het forum!

Helaas is dit niet mogelijk. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. :)

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
@Gijs_Utrecht,

Welkom op het forum!

Helaas is dit niet mogelijk. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. :)

Stephen