beantwoord

Doorschakelen vaste lijn

• 8 juli 2016
  • 4 reacties
  • 523 keer bekeken

Reputatie 1
Ben een nieuwe klant. Maar was nogal teleurgesteld dat we de vaste lijn niet meer met *21 kunnen doorschakelen. Hadden we niet op gerekend. Teleurgesteld met klantenservice gebeld. Daar kregen we goed nieuws. Er zou met ingang van juli gewerkt een nieuw telefoonplatform in gebruik komen (wat dat dan ook mag zijn) waarmee dat wel mogelijk is. Het is inmiddels juli maar bij ons werkt het niet! Balen. Ook het intern met *102 bellen zou dan gewoon kunnen (zoals dat wel bij KPN het geval is)
Heeft iemand nieuws hierover? Kan er niks over vinden.
icon

Beste antwoord door Michael 19 augustus 2016, 15:55

Hoi Mailertje,

Ik ook ben ook Stephen niet, maar weet dat deze 'migratie' naar verwachting eind dit jaar volledig afgerond zal zijn. Het is niet bekend wanneer jij precies aan de beurt bent, aangezien dit in batches gebeurt in willekeurige volgorde.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mailertje, welkom op het forum! Het klopt dat het telefoonplatform wordt omgezet naar een nieuw netwerk. Echter is dit tijdelijk uitgesteld tot volgende maand. Hierover zal je nog bericht ontvangen maar ik kan je verzekeren dat het alsnog gaat gebeuren en dat jij er ook gebruik van zal kunnen maken. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Hallo Mailertje, welkom op het forum! Het klopt dat het telefoonplatform wordt omgezet naar een nieuw netwerk. Echter is dit tijdelijk uitgesteld tot volgende maand. Hierover zal je nog bericht ontvangen maar ik kan je verzekeren dat het alsnog gaat gebeuren en dat jij er ook gebruik van zal kunnen maken. Excuses voor het ongemak.

Beste Stephan, /Telfort, dank voor het bericht.
We zijn inmiddels 5 weken verder....is er al wat bekend wanneer deze faciliteit gaat werken. Ik heb nog niks gehoord.
Reputatie 8
Badge +9
[quote=Mailertje]
We zijn inmiddels 5 weken verder....is er al wat bekend wanneer deze faciliteit gaat werken. Ik heb nog niks gehoord.

Ik ben niet Stephen, maar heb begrepen dat Telfort alle abonnees een e-mail stuurt als het zover is, dus afwachten maar... :8
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Mailertje,

Ik ook ben ook Stephen niet, maar weet dat deze 'migratie' naar verwachting eind dit jaar volledig afgerond zal zijn. Het is niet bekend wanneer jij precies aan de beurt bent, aangezien dit in batches gebeurt in willekeurige volgorde.

Weet je zo voldoende? 🙂

Reageer