beantwoord

Doorschakelen vast naar mobiel

• 19 juli 2018
  • 20 reacties
  • 636 keer bekeken

Sinds gisteren en na 1,5 jaar goed werkende doorschakel servies, kreeg ik opeens geen werkende doorschakeling!!! Ik heb de klantenservies meer dan 10 x gebeld en niet geholpen.

Ik heb zakkelijke abonement en doorschakeling is zoooooooooo belangrijk in mijn werk.

WILT U MIJ HELPEN? Ik kan niet te lang wachten! Dat kost me omzet.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 19 juli 2018, 22:20

Met je vaste nummer kan ik sowieso niet helpen.

Maar voor je mobiel. Doe alsof je iemand gaat bellen maar ipv telefoonnummer toets je ##002#. Wacht even tot je de melding krijgt dat alle doorschakelingen verwijderd zijn en probeer eens opnieuw de doorschakeling in te stellen via je vaste telefoon.

Als het allemaal nietvwerkt dan is het handig dat je laat weten hier welke foutmelding je krijgt. Of wat er precies gebeurd als je het instelt.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om een zakelijk abonnement? Als ik het zo lees wel. In dat geval kunnen de Telfort collega's van de zakelijke markt je hier beter bij helpen, daar zij de kennis en kunde in huis hebben hiervoor. Zij zijn telefonisch te bereiken via 0800 0201057.
Beste Kees, De vastnummer is particulier en mijn mobiel is zakkelijk. Ik heb mijn probleem bij hun en dus bij jullie bekend gemaakt...GRAAG een oplossing ZSM hiervoor.

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +17
Kees? Welke Kees?
Kees-JAN 😞
Is dit nu het probleem Kees of Kees-JAN ?!!
Reputatie 8
Badge +17
Het is Kees-Jan, zoals m'n forumnaam...
en niet "Kees", want zo heet ik niet, net zomin als jij "Flip" heet...

heb je de instelling al een keer ongedaan gemaakt en opnieuw ingesteld volgens:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/doorschakelen-vaste-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
Is goed kees-Jan !
Ik heb de instelling 100 x gedaan en ik maak gebruik van doorschakel servies al meer dan 1jaar! sinds twee dagen werkt niet meer!!
*21*mobielnr# en *67*mobnr# werkt gewoon niet
Reputatie 8
Badge +17
En je hebt van alle abonnementen gewoon het abonnementsgeld betaald?
Want het kan zijn dat daardoor eea niet werkt...
Alles automatisch geïncasseerd, ligt niet aan het geld er is een technisch probleem begrijp ik van jullie kant maar hoe en wat krijg ik niets verder te horen !!!
Reputatie 8
Badge +17
Ik zie geen storing vermeld staan dus het lijkt mij niet een algemene storing met doorschakelen.

Als er een storing is zie je dat wel op de storingen pagina maar voor nu lijkt het probleem zich alléén bij jou voor te doen. Anders hadden er al véél meer klanten gemeld natuurlijk!

Kan je alles nog eens nakijken?
ik heb alles gecontrollerd en nagekijken ... Het ligt aan mijn 06 nummer denk ik want op een andere 06 nummer kon ik de vastnummer wel doorschakelen !!!! raar !
Reputatie 8
Badge +17
En als je de SIMkaart wisselt met die telefoon, werkt het dan wel?
Het ligt echt aan mijn 06******* !!!!

[Edit: nummer afgeschermd]
Reputatie 8
Badge +17
Kan je wel gewoon gebeld worden op dat nummer?
ja hoor verder normaal bellen en gebeld worden ...
simkaart gewisseld en niets verandered !!
nu krijg ik dat mijn vast nummer niet werkt !!!
Reputatie 8
Badge +15
Met je vaste nummer kan ik sowieso niet helpen.

Maar voor je mobiel. Doe alsof je iemand gaat bellen maar ipv telefoonnummer toets je ##002#. Wacht even tot je de melding krijgt dat alle doorschakelingen verwijderd zijn en probeer eens opnieuw de doorschakeling in te stellen via je vaste telefoon.

Als het allemaal nietvwerkt dan is het handig dat je laat weten hier welke foutmelding je krijgt. Of wat er precies gebeurd als je het instelt.
Koffiemok en Kees-Jan jullie zijn geweldig ... Hij werkt weer ....DANK JULLIE WEL :):)

Reageer