beantwoord

Doorschakelen naar mobiel lukt niet

• 12 juni 2015
  • 5 reacties
  • 675 keer bekeken

Beste lezers,

Probeer mijn vaste telefoon naar mijn mobiele door te schakelen, maar dat lukt dus niet.

*21*tmob. nr.# Heb het op 06 gedaan en op 316........Je hoort dan een kiestoon te horen. Bij mij blijft het angstwekkend stil.

met dank voor het eventuele reageren, Marc
icon

Beste antwoord door Michael 17 juni 2015, 09:38

@amsterdam2226,

Het is op ons telefonie platform niet mogelijk om een doorschakeling in te stellen.

Mijn excuus voor het ongemak.

Michael
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@amsterdam2226,

Het is op ons telefonie platform niet mogelijk om een doorschakeling in te stellen.

Mijn excuus voor het ongemak.

Michael
Beste Michael,

Ik vind het rijkelijk laat dat ik nu pas antwoord krijg. Bovendien snap ik ook wel dat je op een forum de vaste telefoon niet kan doorschakelen. Vroeg alleen of er regulier een oplossing was om dit te doen. Verwacht wel een bevredigend antwoord. het is belangrijk.

P.S. Ik heb deze topic geen 4 dagen geleden geplaatst, maar al veel eerder. Mvg. Marc

Beste lezers,

Probeer mijn vaste telefoon naar mijn mobiele door te schakelen, maar dat lukt dus niet.

*21*tmob. nr.# Heb het op 06 gedaan en op 316........Je hoort dan een kiestoon te horen. Bij mij blijft het angstwekkend stil.

met dank voor het eventuele reageren, Marc
Reputatie 8
Badge +2
@amsterdam2226,

Mijn excuus voor de late reactie. Ik begrijp jouw reactie niet zo goed; het is niet mogelijk om Vast bellen door te schakelen naar welk nummer dan ook bij Telfort. Hier is ook geen alternatief voor.

Vandaar dat ik aanvankelijk mijn excuus aanbood voor het ongemak. :)

Michael
Fijn dat ik dan nu een duidelijk antwoord krijg. Als je dat nu meteen gezegd had dat je niet van vast kan doorschakelen. Het lijkt me geen gek idee om dat doorschakelen in te voeren.

Mvg. Marc
Reputatie 8
Badge +2
@amsterdam2226,

Ik snap dat je dat graag zou willen. In ons systeem is dit echter niet mogelijk.

Michael

Reageer