Doorschakelen bel minuten in rekening gebracht door miscommunicatie medewerker!

• 25 maart 2017
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

In februari ben overgestapt van Online.nl naar Telfort. De redenen van het overstapen was het serves van doorschakelen naar mobiel met vaste maandelijkse bedrag. Deze servies aan gevraagd destijds en na een paar weken blijkt dat de medewerker van Telfort mijn vastnummer niet mee heb genomen van Online.nl.

Ik heb hiervoor ook de 0900 gebeld om nieuw nummer aantevragen ipv mijn oude vastnummer bij Online.nl anders moest ik langer gaan wachten.

25 maart blijkt dat er een bedrag van 81.80 euro in rekenen gebracht voor doorschakelen (belminuten) kosten door Telfort.

Ik heb net gebeld naar Telfort en volgens de medewerkster heeft die gene deze optie niet volledig actief gezet voor mij!! En nu moet ik door deze medewerker 81,80 gaan betalen. Oneerlijk vind ik.

Ik hoop dat Telfort zijn fout wil gaan herstellen.

Met vriendelijke groet,
Aymen Alnima.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Aymen, welkom op het forum! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Ik zie dat er voor 81,80 euro aan mobiele gesprekken zijn gevoerd. Dit staat los van het doorschakelen van vaste nummers naar je mobiel nummer dat mijn collega al op 20 februari 2017 voor je heeft geactiveerd.
Ik zie dat je gelukkig sinds 25 maart 2017 ook onbeperkt bellen naar mobiel hebt geactiveerd. Nu betaal je iedere maand 5 euro en kun je onbeperkt naar Nederlandse mobiel nummers bellen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reageer